Dzisiaj jest czw lip 27, 2017 4:36 am


Forum ciąża

» Wszystko o dzieciach » Karmienie niemowląt i małych dzieci

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jedzenie w nocy
Post: czw sty 12, 2012 7:38 pm 

Rejestracja: czw sty 12, 2012 7:26 pm
Posty: 2
czy ma ktos moze jakis sposob zeby malucha ktory ma 5 miesiecy probowac oduczyc jedzenia w nocy??? moj budzi sie co 2 godziny czasem co 3 i wola jesc...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2012 9:14 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 09, 2011 3:49 pm
Posty: 331
ja oduczalam nocnego jedzenia jak maly mial prawie 8 miesiecy.zaczelam w dzien nie usypiac przy cycu.a w nocy poglaskalam,zaspiewalam kolysanke i kladlam sie.maly oczywiscie protestowal i plakal,to po chili to samo robialam i tak kilka razy,ale juz spi do rana

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2012 9:36 pm 

Rejestracja: czw sty 12, 2012 7:26 pm
Posty: 2
ja karmie butelka a nie piersia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2012 9:40 pm 

Rejestracja: wt lut 02, 2010 11:08 pm
Posty: 1140
Lokalizacja: Birmingham
po pierwsze: jezeli Twoj syn jest karmiony piersia, i nie wprowadzilas mu jeszcze stalych pokarmow, to jego swietym prawem jest sie budzic. a nawet, jesli jest karmiony butla, i nie ma jeszcze wprowadzanych stalych, to moze sie budzic. choc wspolczuje.
poza tym: na poczatek uczyn nocne karmienia jak najmniej atrakcyjnymi - zero swiatla, mowienia, zabawy, przytulania. jesli nie ma kupy, nie przewijaj. cyc (butelka) i do lozka. (spi z wami w lozku?)
mozesz sprobowac zamiast mleka dawac wode do picia. ale na dlugo to nie poskutkuje.
mozesz stopniowo wydluzac przerwy, po prostu przetrzymywac synka, nie leciec natychmiast, jak zawola. licz sie z placzem.
mozesz tez zastosowac metode, jak to moja znajoma mowi: na zimna rybe. olac go rowno i koniec. ale wg mnie, na to jest zdziebko za maly, zwlaszcza, jak cycowy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob sty 21, 2012 1:13 pm 
ZAKAZ HANDLU
ZAKAZ HANDLU

Rejestracja: pn gru 26, 2011 7:58 pm
Posty: 145
oliwierekk2011 pisze:
czy ma ktos moze jakis sposob zeby malucha ktory ma 5 miesiecy probowac oduczyc jedzenia w nocy??? moj budzi sie co 2 godziny czasem co 3 i wola jesc...


moim zdaniem taki maluch moze byc jeszcze glodny w nocy,moje przestaly jesc w nocy gdy umiały sie najeść przed spaniem,córka miała jakoś roczek a syn 9 miesięcy

czasam ito przyzwyczajenie dziecka,zagęść mleko kaszką,może wprowadź więcej stałych posiłków,bo moje mlekiem się nie najadały,odkąd wieczorem dostawały normalne kolacje anie w płynie przestały sie budzić


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lip 06, 2012 3:41 pm 

Rejestracja: pt lip 06, 2012 11:17 am
Posty: 30
oliwierekk2011 pisze:
czy ma ktos moze jakis sposob zeby malucha ktory ma 5 miesiecy probowac oduczyc jedzenia w nocy??? moj budzi sie co 2 godziny czasem co 3 i wola jesc...


Możliwe, że 5 miesięcy to jeszcze za wcześnie na przesypianie całej nocy. W tym wieku dziecko na kolację może już dostawać bardziej treściwą kaszkę lub kilek, które na dłużej zaspokoją głód i dziecko będzie przesypiało większość część nocy a może i całą.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt wrz 18, 2012 3:08 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 04, 2012 10:36 am
Posty: 17
Moim zdaniem to najlepiej "napchać" go wieczorem i zmęczyć w ciagu dnia, żeby potem spał do rana - jeżeli się nie udaje, to może jest jeszcze za mały i nie jest w stanie wytrzymać całej nocy bez jedzenia...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re:
Post: czw kwie 11, 2013 5:58 pm 

Rejestracja: sob cze 09, 2012 2:30 pm
Posty: 26
Mamusiowa pisze:
Moim zdaniem to najlepiej "napchać" go wieczorem i zmęczyć w ciagu dnia, żeby potem spał do rana - jeżeli się nie udaje, to może jest jeszcze za mały i nie jest w stanie wytrzymać całej nocy bez jedzenia...

ale czym go "napchac " chcetnie sprobuje :):)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn lis 07, 2016 11:40 am 

Rejestracja: czw lis 03, 2016 10:53 am
Posty: 17
mój miał 3 lata i budził się kilka razy do butli wręcz krzyczał ''mamo kaki'' ;-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pn gru 05, 2016 4:14 pm 

Rejestracja: pn gru 05, 2016 4:03 pm
Posty: 11
heh ja mam to samo, jak w nocy mijam lodowke to musze zrobic kilku minutowe uzupelnienie zapasow :p


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ]  Moderator: Moderatorzy

Forum ciąża

» Wszystko o dzieciach » Karmienie niemowląt i małych dzieci

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies