Dzisiaj jest ndz lip 21, 2019 10:31 pm


Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Mamy z dziećmi

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6615 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331  Następna
Autor Wiadomość
Post: śr gru 18, 2013 7:33 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 26, 2008 9:26 am
Posty: 1860
Lokalizacja: Kent
Obrazek

Staropolskim obyczajem,
kiedy w Wilię gwiazda wstaje,
Nowy Rok zaś cyfrę zmienia,
wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Przy tej pięknej sposobności
i ja życze Wam radości,
aby wszystkim się darzyło,
z roku na rok lepiej było

_________________
Kati
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: wt gru 31, 2013 5:26 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 09, 2011 8:27 pm
Posty: 790
Lokalizacja: ..z daleka
Najlepsze życzenia na Nowy Rok 2014:
Zdrowia, pokoju, życzliwości,
od Boga wszelkich łask hojności,
od ludzi wyrozumiałości,
dla siebie szczęśliwości!
Stary rok minął
w Nowy się zmienia
niech się Wam spełnią
wszystkie marzenia!!!


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 09, 2014 10:25 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 20, 2012 5:38 pm
Posty: 88
Lokalizacja: Małopolska
Witam na nowym roku, co tam u was dziewczyny ? U nas nie lada zamieszanie Igor uczy się korzystać z nocnika, a Milenka powoli uczy się sama siedzieć.

nie mogę się napatrzeć jak oni obydwoje nawiązują ze sobą kontakt :) to takie słodkie jak jedno się śmieje do drugiego i coś po swojemu gaworzy :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 09, 2014 10:38 pm 

Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 3:57 pm
Posty: 4843
Lokalizacja: Gloucester (UK)
Ania jak sie ciesze, ze sie pojawilas... czesto o Was mysle :)
niesamowite uczucie, jak dzieci nawiazuja ze soba kontakt, co? a juz niedlugo oboje beda gadac i wtedy dopiero bedzie smiesznie ;)

_________________
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 21, 2014 8:01 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 15, 2012 3:05 pm
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
hej Dziewczyny! Czy ktoś tu jeszcze zagląda?
No my sobie siedzimy w domku i czekamy na małą Olę :) Karolka słodko całuje brzuszek i sprawdza czy mała kopie :)
A poza tym to u Nas nic nowego nie słychać... Karoli wrócił apetyt więc narazie się nie martwię :) choć już ma swoje ulubione zupki a niektórych nie chce ruszyć

_________________
Obrazek Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 21, 2014 8:29 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 19, 2011 2:36 pm
Posty: 8735
cmonia hej!
jestesmy , zagladamy od czasu do czasu.
fajnie ze bedzie druga córa :)
Karola bedzie miala siostrunie :)
jak sie czujesz?
jestes juz na zwolnieniu? w pracy były problemy?

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 21, 2014 9:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 15, 2012 3:05 pm
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
hej black :)
a czuje się w miarę dobrze. ostatnio mnie lekarz nastraszył że będę musiała leżeć ale na szczęście przy badaniu usg nie potwierdziło się, ufff bo było by to ciężkie do realizacji. Nie zmienia to jednak faktu że muszę się coraz bardziej oszczędzać żeby Ola za szybko nie wyszła. Bo narazie jeszcze nie waży nawet kilograma.
A na zwolnieniu jestem już od połowy grudnia. Oczywiście były fochy że idę za wcześnie ale już postanowiłam i koniec. Takie dojazdy do pracy i siedzenie 7 h za biurkiem było dla mnie męczące. Zresztą postanowiliśmy że mąż wraca do pracy a ja będę siedzieć z Karolką.

_________________
Obrazek Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt sty 21, 2014 10:48 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 27, 2012 10:40 pm
Posty: 549
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
hej wam ;) a ja sie pochwale maluchami :))

ALAN ;)
Obrazek

AMELKA ;)
Obrazek


NO I RAZEM ;)
Obrazek

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 22, 2014 3:07 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 19, 2011 2:36 pm
Posty: 8735
Julia jakie juz duze Twoje pociechy!!!!

jak Alan? grzeczny?
karmisz piersia czy mm?

Cmonia nopewnie ze Twoja decyzja.
nalezy Ci sie l4 wiec idziesz.

a mąż ma mozliwosc powrotu do wczesniejszej pracy czy znalazł cos nowego?
pewnie przyzwyczaił sie do codziennosci z Karola i ciezko tak sie przestawic.

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 22, 2014 4:42 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 27, 2012 10:40 pm
Posty: 549
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
black niestety mm... ubolewam nad tym strasznie bo chcialam go karmic tak do roku ale nie wyszlo... czasem w dzien dostanie cyca ale pokarmu jest tak malo ze nie chce meczyc ani jego ani siebie. Grzeczny jest, bo daje postac. zasypia kolo 20 do 24, potem wstaje kolo 4 i potem o 9 ;) czasem mam juz nawet wrazenie ze mu zeby ida bo mi placze nic go nie uspokaja a jak zimny smoczek mu do dzioba wloze to spokoj.

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 22, 2014 9:33 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 19, 2011 2:36 pm
Posty: 8735
Julia a tam nie przejmuj sie, chciałas ale sie nie udało.
ja tez chciałam i co.. 2mce i bye bye..
trudno sie mowi.
dobrze chociaz że były chęci.
ja jestem juz mądrzejsza ale nie planuje wiecej dzieci.
napewno nie w najblizszym czasie.

ząbki? już?
hmm..
kto wie.
ja ponoc miałam pierwszego zęba w 3mce wiec moze i u Was cos sie wykluwa :)

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob sty 25, 2014 2:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 15, 2012 3:05 pm
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
black mąż zwolnił się z poprzedniej pracy, bo tam pracował na zmiany więc prawie go nie było w domu. W dodatku praca była na drugim końcu miasta więc z dojazdami też było ciężko.
teraz założył własną działalność i sam dysponuje swoim czasem pracy :)
Julia świetne masz dzieciaki :) no rzeczywiście szkoda że nie możesz karmić... mam nadzieje że mi się uda. Bardzo bym chciała karmić piersią.

_________________
Obrazek Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 1:29 am 
1 żółta kartka

Rejestracja: sob sie 18, 2007 9:31 am
Posty: 289
Lokalizacja: Edinburgh
Czesc mamuski :)

U Amelki wloski jak u mojej. Loki, loczki, swiderki.. Staram sie upinac, by jako tako wyglądala. Nie lubi wiec w przez wiekszosc czasu wyglada jak dmuchawiec :)

Cmonia, pisalam Ci juz, dasz radę. Zmobilizujemy jak cos :p

_________________
Obrazek
1998 syn, 2002 córka, 2007 córka, 2012 córka :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 3:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 15, 2012 3:05 pm
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
dzięki LBP :) Będę czekać na pełną mobilizację ;P

_________________
Obrazek Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 29, 2014 6:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 02, 2012 2:29 pm
Posty: 354
Lokalizacja: Rumia
dobry wieczornie :) wróciłam :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
śpij Julianku [*] 09.01.2014 ....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 30, 2014 3:17 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 15, 2012 3:05 pm
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
hej Marzencia to kupę czasu Cię tu nie było :) Co u Ciebie słychać?

_________________
Obrazek Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 30, 2014 3:41 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 02, 2012 2:29 pm
Posty: 354
Lokalizacja: Rumia
Cmonia nie za wesoło ogólnie ....
2 razy straciłam maluszka raz w 8 tc potem w 18 tc
a co tu takie puchy :?: gdzie się wszystkie podziały czerwcówki :?:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
śpij Julianku [*] 09.01.2014 ....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 30, 2014 9:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 19, 2011 2:36 pm
Posty: 8735
marzencia ja wiesz gdzie sie podziewam ;)

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 30, 2014 9:18 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 02, 2012 2:29 pm
Posty: 354
Lokalizacja: Rumia
black_cherry pisze:
marzencia ja wiesz gdzie sie podziewam ;)

no Ty to wiem ale gdzie reszta :?: Gocha, Kati, Ag@ i inne baby :?:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
śpij Julianku [*] 09.01.2014 ....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: czw lut 13, 2014 1:28 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 27, 2012 10:40 pm
Posty: 549
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Ja tez wrocilam, co by nie bylo ze nie! :)

_________________
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6615 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331  Następna

Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Mamy z dziećmi

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra