Dzisiaj jest wt lip 23, 2019 5:24 pm


Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Kobiety w ciąży

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lipcowo nam '16
Post: pt lis 13, 2015 8:47 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 15, 2013 6:55 pm
Posty: 217
Witajcie!

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pt lis 13, 2015 10:47 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 03, 2015 6:00 pm
Posty: 48
Lokalizacja: kraków
gratulacje

spokojnych 9miesiecy zdrowych bobaskow i szczesliwego rozwiazania

pazdziernikowka 2009
grudniowka 2010

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw lis 19, 2015 11:47 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 26, 2013 3:22 pm
Posty: 537
Czy wątek będzie żył?? Bo z chęcią dołączę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lis 20, 2015 8:59 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 19, 2007 10:29 am
Posty: 546
Lokalizacja: Leżajsk
Ja pewnie też będę lipcówką. Termin na 06.07.2016r. Jednak jeszcze się trochę boje dołączyć, żeby nie musieć się potem odłączać.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz lis 22, 2015 10:47 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
Ja czekam na wizyte u lekarza i potem pewnie tez oficjalnie sie przylacze ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz lis 22, 2015 10:55 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 17, 2015 9:45 am
Posty: 70
Jako, że w moim wątku (w tym, do którego się podpięłam) nic się nie dzieje, to skorzystałam z okazji i chwili wolnej i wpadłam wam pogratulować. Oczywiście spokojnych 9 miesięcy, zdrowych, wesołych i mało płaczliwych maluszków, oraz szczęśliwych mam (czyli was, o co chyba nie będzie trudno, gdy się zobaczy takie 2-4 kg i jakieś 52-60 cm szczęścia). Oczywiście waga i rozmiar tak szacowany, a nie konkretny, bo wiadomo, że dzieci są różne.
Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego dobrego.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz gru 06, 2015 12:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 26, 2013 3:22 pm
Posty: 537
Ja mam jutro wizyte :) jeśli wszystko będzie w porządku to mam nadzieję ze ten wątek ruszy i dołączy tu jeszcze kilka osób :)

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw gru 10, 2015 11:03 am 

Rejestracja: wt gru 08, 2015 8:06 pm
Posty: 153
Jejku już lipcowki!

Gratuluje dziewczyny i życzę spokojnych 9miesięcy


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob gru 12, 2015 10:01 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 01, 2012 1:15 pm
Posty: 1413
No a ja wlasnie czekalam ponad tydzien az sie pojawia lipcowki badz sierpniowki.
Ja jeszcze na wizyte sie nie zapisalam, wiec ciaza nie potwierdzona przez gina i sie tak zastanawiam czy isc przed czy po Swietach, wychodzi mi poczatek 7 tygodnia.

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn gru 14, 2015 12:47 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 01, 2012 1:15 pm
Posty: 1413
Ale cisza tu panuje :spi:

Byla juz ktoras z was u gina na wizycie?

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn gru 14, 2015 3:27 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
Hej ja bylam juz u lekarza na poczatku grudnia to byl 8 tydzien. Wszystko ok czekam na nastepna 5 stycznia ;)
Mysle ze moze idz teraz jak to 6 tydzien to w sam raz na 1sza wizyte :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr gru 16, 2015 1:14 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 01, 2012 1:15 pm
Posty: 1413
Ja jutro ide po skierowanie do gina, wizyte napewno bede miala po swietach, chyba ze pojde prywatnie

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr gru 16, 2015 1:19 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
Ja chodzę prywatnie, następną mam 5 stycznia dopiero. Przed wizytą muszę jeszcze badania porobić o ile wszystko rozszyfruję co mi tam popisał :roll:
Na szczęście gr. krwi znalazłam więc 40 zł zostaje w kieszeni :)
smile'a daj znać jutro na kiedy masz wizytę

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw gru 17, 2015 2:26 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
Serio nikogo wiecej na lipiec?? :wo:
Meldowac sie dziewczyny...

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw gru 17, 2015 2:55 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 26, 2013 3:22 pm
Posty: 537
Ja po dzisiejszej wizycie odpadam :(
Trzymajcie się dziewczyny!!

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw gru 17, 2015 5:17 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
:( :(

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt gru 18, 2015 11:24 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 01, 2012 1:15 pm
Posty: 1413
Gosia przykro mi :(
Bizia byla wczoraj i doznalam szoku, tutaj ciaze prowadzi lekarz rodzinny :wo: nie dostalam skierowania ani do gina ani na usg, dopiero usg w 12-14 tyg ciazy, pozniej polowkowe i w 34 tyg :wo: nawet nie dal skierowania na badania krwi i moczu, a jeszcze mu powiedzialam ze mam brunatny sluz, to kazal mi w domu zrobic sobie wymaz i przyniesc w poniedzialek to odda do ambulatorium :wo:
Z tego wszystkiego wyladowalam na IP na ubezpieczenie prywatne bo na panstwowe by mnie nie przyjeli, lekarz byl zdziwiony ze nawet nie sprawdzono czy tak na prawde jestem w ciazy :wo: zrobil mi usg i jest ktosiek i bije serduszko, brak krwiakow wiec nie wiadomo skad ten sluz ale wszsytko jest ok z tym, ze ciaza wychodzi na mlodsza, bo ktosiek jest malutki. Zajal sie mna bardzo fachowo, wypytal o mnie, moje zdrowie, moja przebyta ciaze i byl zdziwiony, ze sa pewne niewiadome i ze jeszcze nikt nie sprawdzil tego :wo: kazal mi sie umowic na wizyte do ginekologa na poczatku stycznia a jesli nie znajde wolnego terminu to zadzwonic do niego to on mnie wepchnie do siebie. I tak sie zastanawiam czy by nie chodzic prywatnie do niego, poniewaz podoba mi sie sposob jakim sie mna zajal, ale umowiona jestem juz na wizyte 8 stycznia do mojej bylej ginekolog ktora prowadzila moja pierwsza ciaze i w sumie bylo ok, z tym ze ciezko bylo sie umowic na wizyty, byly oddalone od siebie o 6-7 tygodni i pozniej jeszcze sporo czekalam w poczekalni bo wiecznie miala opoznienie ponad godzinne. Aa jeszcze to ze ona nie odbiera porodow, tylko w 32 tygodniu ciazy przekazuje pacjenta do ginekologa szpitalnego, a ten ginekolog co bylam wczoraj by mnie prowadzil az do porodu i byly przy porodzie, nie wiem co zrobic.

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn gru 21, 2015 8:16 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
smile'a pierwszy raz słyszę żeby rodzinny lekarz ciążę miał prowadzić... A Ty mieszkasz w PL?
Dobrze że w tym wszystkim trafiłaś na tego lekarza na IP, na Twoim miejscu też bym się zastanawiała czy go nie wybrać na prowadzącego. Przynajmniej się zainteresował i zrobił usg...
To na kiedy masz termin?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn gru 21, 2015 1:36 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 01, 2012 1:15 pm
Posty: 1413
Bizia z okresu wypada mi na 4-6 sierpnia, ale usg wykazalo ze ciaza mlodsza, po wielkosci fasolki oczywiscie, ale zapytal sie czy corcia tez drobna byla, cora miala 2870 g 51 cm dlugosci, wiec drobna, zawsze brzuszek jej wychodzil na mlodszy tydzien ciazy a nogi na starszy :lol:
Niestety plamie, no tak jakos dziwnie, plamie nie tak jak w pierwsej ciazy, bo to krwisty sluz mam czasami, ginek na Ip cos tam tlumaczyl o macicy ale na polski troche ciezko mi to przetlumaczyc, ja mieszkam w Hiszpanii

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pn gru 21, 2015 2:23 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2012 10:57 am
Posty: 492
Ja tez mialam plamienia w 8tc ale tylko przez kilka dni. Jesli nie jest tego duzo, nie masz skrzepow i nie boli cie brzuch to badz dobrej mysli, tym bardziej jak gin cie uspokoil :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Kobiety w ciąży

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra