Dzisiaj jest czw paź 17, 2019 8:36 am


Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Starające się o dziecko

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 862 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 44  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Castagnus
Post: czw lip 31, 2008 6:17 am 

Rejestracja: sob cze 02, 2007 9:33 pm
Posty: 25757
poruszam ten watek poniewaz uwazam ze Castagnus pomogl mi zafasolkowac:)udalo mi sie w 3 cyklu jego brania zaciazyc;)zaczelam go brac w maju tak na poprawienie PMS uregulowanie cykli itp.Bralam go na wlasna reke bo to srodek ziolowy.No i nie wybralam ostatniego cyklu do konca i sie udalo:))))))))mysle ze Castagnus uregulwal i ulepszyl mi gosp.hormonalna wplynal na progresteron i estradiol..

slyszalam ze wiele dziewczyn w trakcie jego brania zafasolkowalo:)zaczynajac go brac nie liczylam na to jakos o tym nie myslalam ale...i mi sie udalo...

w zwiazku z tym interesuje mnie czy inne dziewczyny tez o biora i czy im pomogl zaciazyc.Czytalam z ciekawosci inne fora i tam sa tego typu watki:)i jak pisalalm wyzej wiele dziewczyn fasolkuje dzieki Castagnusowi:))

_________________
Sophie Theresa 08.03.2010, godz.19.29
10 pkt Agpar:)
52 cm, 3380 gramm:)
Olenka 30+5tc, 1800 gram,43cm.
20.02.2014 9300 gram:)zaliczylismy pieknie testy rozwojowe w Dreznie!wszystko super!lobuz maly!:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2008 8:46 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 14, 2008 5:34 pm
Posty: 1224
minie a napisz w jakich dawkach go sobie zjadałaś i czy podczas @ także??

_________________
Obrazek
------------------ 31 tc Igor 1200 gr, Nacia 800 gr


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2008 12:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
helloo

Rok temu koleżanki z forum też poleciły mi CASTAGNUS i w drugim cyklu jego brania zaszłam w ciążę :lol: ...ale niestety miałam pecha bo skończyło się na ciąży pozamacicznej :(

Teraz od 07.07 znowu zaczęłam brac CASTAGNUS i mam nadzieje że niebawem doczekam się fasoleczki :D

CASTAGNUS BIERZE SIĘ W DAWCE 1 TABL NA DOBĘ (rano) DO 60kg WAGI CIAŁA
I 2 TABL DZIENNIE POWYŻEJ 60 kg CIAŁA (rano)

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2008 12:32 pm 

Rejestracja: czw mar 06, 2008 8:21 am
Posty: 11688
Ciekawe jest to co piszecie ale ja jakos wole zdac sie na matke nature i
tak zajsc...Choc czasem matka natura nie chce nas obdarzyc potomstwem.
Narazie kilka cykli staran wiec trzeba proboac dalej kiedys a jak nie
bedzie rezultatu to wtedy wspomagacze...
Zreszta co ja odzywam sie jak wstrzymane mam staranka... :roll:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lip 31, 2008 12:39 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
CASTAGNUS to lek ziołowy i nie zaszkodzi go brać bo reguluje cykle i zmniejsza napięcie przedmiesiączkowe, a dodatkowo reguluje poziom prolaktyny jeśli ktoś ma za wysoki 8)

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 7:38 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 14, 2008 5:34 pm
Posty: 1224
dziobak ja mam wysoką PRL i biorę bromek to nie wiem czy dodatkowo też mogę zażywać castagnusa... :idea:

_________________
Obrazek
------------------ 31 tc Igor 1200 gr, Nacia 800 gr


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 12:22 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
sabi...w tej sytuacji to nie wiem czy możesz go brac, skoro juz bierzesz coś innego :roll:

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 12:32 pm 

Rejestracja: wt cze 24, 2008 10:44 am
Posty: 2160
Sabi lepiej nie mieszać leków. Jak skończysz brać odczekaj troszke (zapytaj sie najlepiej lekarza lub w aptece) i moze poźniej spróbuj castagnus.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 2:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 14, 2008 5:34 pm
Posty: 1224
chyba tak zrobie bo co za dużo to niezdrowo...

_________________
Obrazek
------------------ 31 tc Igor 1200 gr, Nacia 800 gr


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 4:22 pm 

Rejestracja: sob cze 02, 2007 9:33 pm
Posty: 25757
dziobak pisze:
helloo

Rok temu koleżanki z forum też poleciły mi CASTAGNUS i w drugim cyklu jego brania zaszłam w ciążę :lol: ...ale niestety miałam pecha bo skończyło się na ciąży pozamacicznej :(

Teraz od 07.07 znowu zaczęłam brac CASTAGNUS i mam nadzieje że niebawem doczekam się fasoleczki :D

CASTAGNUS BIERZE SIĘ W DAWCE 1 TABL NA DOBĘ (rano) DO 60kg WAGI CIAŁA
I 2 TABL DZIENNIE POWYŻEJ 60 kg CIAŁA (rano)

dziobak to u mnie tak samo zaszlam w 3 cyklu brania castagnusa i poronienie:(

_________________
Sophie Theresa 08.03.2010, godz.19.29
10 pkt Agpar:)
52 cm, 3380 gramm:)
Olenka 30+5tc, 1800 gram,43cm.
20.02.2014 9300 gram:)zaliczylismy pieknie testy rozwojowe w Dreznie!wszystko super!lobuz maly!:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 6:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 03, 2008 7:04 pm
Posty: 1179
Hej!
Tak czytam co piszecie a tym COSTANGUSIE bo tez myślę o jakiś"wspomagaczach" ale czy to faktycznie działa w dobrą stronę???


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 01, 2008 9:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
Teraz to ja już sama nie wiem :roll: :( :( :(
Może on pomaga zafasolkować bo zmniejsza poziom prolaktyny, ale jak tylko skończysz brać to zaraz prolaktyna do góry i koniec z dzidzią? :roll:

:roll: ...kto wie może właśnie tak jest :?:
Nie rozumiem dlaczego :?: :cry: :cry:

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 1:09 pm 

Rejestracja: sob cze 02, 2007 9:33 pm
Posty: 25757
ja nie sadze dziobaczku zeby tak bylo bo znam wiele dziewczyn ktorym obnizyl prl zaciazyly i spokojnie donosily ciaze...chyba u nas problem lezal gdzie indziej:(zreszta ja nie mam problemow z prl...nie mam wogole z niczym a castagnus bralam aby sobie wyregulowac cykle i z powodu PMS i super mi pomogl....zrobie miesiac przerwy i moze od wrzesnia znow wezme go ze 3 miesiace...tylko ze teraz 1 tabl dziennie...

_________________
Sophie Theresa 08.03.2010, godz.19.29
10 pkt Agpar:)
52 cm, 3380 gramm:)
Olenka 30+5tc, 1800 gram,43cm.
20.02.2014 9300 gram:)zaliczylismy pieknie testy rozwojowe w Dreznie!wszystko super!lobuz maly!:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 1:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
Ja już sama niewiem :?

To może i ja zmiejszę dawkę i zacznę brać 1 tabl :roll:
minie jak myślisz?

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 1:33 pm 

Rejestracja: sob cze 02, 2007 9:33 pm
Posty: 25757
dziobaczku mysle ze mozesz spokojnie...
Sabi nie ma sensu brac castagnusa i bromka dzialaja na to samo....po co sie dublowac....

_________________
Sophie Theresa 08.03.2010, godz.19.29
10 pkt Agpar:)
52 cm, 3380 gramm:)
Olenka 30+5tc, 1800 gram,43cm.
20.02.2014 9300 gram:)zaliczylismy pieknie testy rozwojowe w Dreznie!wszystko super!lobuz maly!:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 1:35 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
Minie a jak się dziś czujesz?

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 2:07 pm 

Rejestracja: sob cze 02, 2007 9:33 pm
Posty: 25757
lepiej wogole to do mnie nie dociera chyba,,,jakos wydaje mi sieze to mnie nie spotkalo tylko kogos innego,,,dziwne uczucie...staram sie cos robic aby o tym nie myslec...

_________________
Sophie Theresa 08.03.2010, godz.19.29
10 pkt Agpar:)
52 cm, 3380 gramm:)
Olenka 30+5tc, 1800 gram,43cm.
20.02.2014 9300 gram:)zaliczylismy pieknie testy rozwojowe w Dreznie!wszystko super!lobuz maly!:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 3:46 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
Jakos dasz radę ... każda kobieta co to samo przeżyła to wie że nie ma wyboru i trzeba iść dalej.... wiem sama po sobie :(
Ale smutek zawsze zostaje... :cry:


Ja teraz czekam na @, bo wiem że przyjdzie, wcale nie czuje dzidzi :(

Wczoraj dostałam sms-a od kolezanki że jej fasoleczka się nie rozwija i prawdopodobnie musi iść do szpitala na zabieg, ale potwierdzi mi to we wtorek bo chce iśc do innego jeszcze lekarza na konsultacje, ma ok 7 tydzien ....Ja nie wiem co z nami jest, co z nami się dzieje że nie możemy utrzymac ciąży :cry: :cry: ...Poprostu masakra !!!! :cry:

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 4:58 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 30, 2008 3:45 pm
Posty: 915
Lokalizacja: Warszawa
witajcie kochane :D
Biore castgnus 1 cykl. Czy miałyscie lekkie nudności po nim ? Ja mam dodatkowo wczesniejszy obrzek i bolesność biustu. (dopiero zaczynaja mi się dni płodne)..czy tak może byc? :?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: sob sie 02, 2008 5:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2006 4:07 pm
Posty: 4346
Lokalizacja: Poznań
Witaj Maszka35
Powiem ci że mnie też bolały piersi od owu ( jeśli wogóle była) i teraz pod koniec cyklu miałam raz poraz mdlości (bo tak jakos mi się zdawało że mam :roll: ) więc pewnie jest to normalne ....

Dzisiaj albo jutro u mnie zacznie się nowy cykl więc sprawdzę jak to jest i czy będą takie same objawy :roll:

_________________
Obrazek
Adrian 23, Oskar 17


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 862 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 44  Następna

Forum ciąża

» Grupy wsparcia » Starające się o dziecko

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra