Dzisiaj jest wt wrz 17, 2019 7:57 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Postinor
Post: wt maja 23, 2006 4:13 pm 

Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:37 am
Posty: 2
Witam serdecznie mam takie dość nietypowe pytanie , nie za bardzo wiem gdzie się z nim zwrócić , znalazłam Wasze forum i mam nadzieję ze mi pomożecie :)
Chciałam się dowiedzieć , czy skuteczność Postinoru wraz z każdym kolejnym jego zażyciem maleje? tzn. czy mozna go zażyc tylko raz i pozniej np. nastepny raz jesli sie przytrafi to za rok czy za dwa i wtedy zadziała , a jesli sie w krotkim czasie przyjmie dwa lub trzy razy i przerwa miedzy tymi razami wynosi mniej więcej około miesiąc lub półtora miesiąca to wtedy z kazdym kolejnym razem jego skuteczność się zmniejsza? Jeśli tak to o ile się zmniejsza? a czy skuteczność jest mniejsza jeśli się zażyje Postinor w dni płodne? czy to nie ma znaczenia czy są dni płodne czy nie ? Bardzo proszę o pomoc - bede bardzo wdzięczna na prawdę
z góry dziękuje i pozdrawiam
Emka


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt maja 23, 2006 8:34 pm 

Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:37 am
Posty: 2
no widac ze jednak zle trafilam z tematem bo nikt mi nie chce pomoc no nic trudno, papa :(


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr maja 24, 2006 12:01 pm 

Rejestracja: wt maja 16, 2006 4:04 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Okolice W-wy
Podobno Postinor jest skuteczny, nalezy go zażyć jak najszybciej po stosunku, ale nie później niż 72 godziny po.
Ale nie można go stosować jako stałej metody antykonceocyjnej, stosuje się go tylko w wyjątkowych przypadakach.

Nie wiem czy Ci pomogłam..i czy o to Ci chodziło

Pozdrawiam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr maja 24, 2006 3:48 pm 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 09, 2005 7:19 pm
Posty: 1043
Zgadzam się z Manią.
Nie słyszałam także, aby zmniejszała się jego skuteczność podczas kolejnego brania. Ale z pewnością wiem, że taka duża dawka hormonów np. dzień po dniu może zaszkodzić, głównie Tobie. Możesz się po prostu żle czuć, zmęczona, osłabiona, nie wiadmomo jak z miesiączką może być, podobno każda kobieta inaczej reaguje.
pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra