Dzisiaj jest ndz lis 18, 2018 3:52 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 30, 2012 12:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2007 7:10 pm
Posty: 7015
Hej dziewczyny.
Po wyciagnieciu spirali Mirena zrobilam sobie miesiac przerwy i rozpoczelam zazywanie tabletek Microgynon 30 (pierwszy cykl).
No i co?
W czwartek wzielam ostatnia tabletke i do dzisiaj cisza.
Czy to normalne?
Kiedys bralam tabletki i @ pojawiala sie dwa dni po ostatniej tabletce.
Test ciazowy negatywny.
Jesli do piatku nadal sie nie pojawi, to rozpoczynac kolejne opakowanie, czy lepiej nie?

_________________
Maria 16.03.2008 39tc. 3920g
Obrazek
Alicia 18.03.2010 36tc. 3115g
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2012 12:53 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 26, 2011 10:06 pm
Posty: 5043
Lokalizacja: mazowsze
Hej, ja brałam kiedyś Microgynon, jak załóżmy ostatnią tabletkę brałam w sobotę, to @ dostawałam w czwartek-piatek, nie wcześniej.
Ale jeśli nie dostaniesz @ to wydaje mi się ze nie powinnaś brać kolejnego opakowania, tylko isć do lekarza, bo POWINNAŚ dostać @ w tym czasie kiedy nie bierzesz piguł. Może Twój organizm źle reaguje na te tabletki.

_________________
Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2012 6:39 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2007 7:10 pm
Posty: 7015
W takim razie czekam cierpliwie. dzieki

_________________
Maria 16.03.2008 39tc. 3920g
Obrazek
Alicia 18.03.2010 36tc. 3115g
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt paź 30, 2012 7:07 pm 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:00 pm
Posty: 12356
Lokalizacja: Mazury
albo przed kolejnym opakowaniem zrób ponownie test.

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt sie 23, 2013 7:52 pm 

Rejestracja: pt sie 23, 2013 7:39 pm
Posty: 1
Dzień dobry! Ja mam podobny problem, ponieważ brałam Cilest przez trzy lata. ostatnie opakowanie skończyło mi się w połowie czerwca dostałam normalnie okresu i przestałam brać tabletki. Od tamtej pory nie miałam miesiączki. Według moich obliczeń już cztery tygodnie spóźnia mi się miesiączka. Robiłam 2 testy i były negatywne. Zastanawiam się czy iść do lekarza, czy kupić następny test. Dziękuję z góry za odpowiedzi :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pn wrz 09, 2013 8:45 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2007 7:10 pm
Posty: 7015
Lepiej idz do lekarza.

_________________
Maria 16.03.2008 39tc. 3920g
Obrazek
Alicia 18.03.2010 36tc. 3115g
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies