Dzisiaj jest pt lip 03, 2020 8:19 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 8:00 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2008 10:46 am
Posty: 68
Masz racje Ruttka, trzeba sie poswiecic zeby w koncu sie dzidzia pojawila.
Mnie to sie wydaje ,ze te dziewczyny co maja nieregularne cykle to niezle jazdy maja co miesiac bo niewiadomo kiedy @ przylezie.Czy ludzic sie ,ze sie udalo czy to tylko przesunela sie wredota jedna.Nie mowiac juz o tym,ze z ta owulacja to tez nie wiadomo kiedy sie jasnie pani zjawi :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 8:36 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Rutka, a które lekarstwo jest smaczne....te które nie działa zazwyczaj :( Więc nie grymaś tylko ładnie połykaj, a efekty pojawią się niebawem :smo: :smo:

Powodzenia i trzymam kciuki!!!!

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 23, 2008 5:42 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 5:13 pm
Posty: 25
Lokalizacja: kraków
Cześć dziewczyny! Piszę po chwili nieobecności i obserwacji cyklu u ginekologa. Chodziłam do niej co tydzień przez 3 tygodnie i okazało sie w środę że pęcherzyk mam piekny dojrzały do owulacji, więc powiedziała że cykle sa na pewno owulacyjne, teraz powiedziała żeby tylko zbić tą prolaktynę i powinno być wszytsko ok. Oprócz prolaktyny dostałam jeszcze (nie wiem czy dobrze napiszę) duphaston między 16-25 dniem cyklu. Wyszłam nastawiona pozytywnie od Lekarza pierwszy raz od miesiąca. Zastanawiam sie tylko ile trwa zbijanie tej prolaktyny, bromergon biorę od 16 dni. Jesli któras z was albo znacie kogoś miała do czynienia ze zbiciem prolaktyny to prosze piszcie ile to np. trwało. Pozdrawiam :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt maja 23, 2008 6:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
FIONA grunt to pozytywne nastawienie i nic na siłę..
POWODZENIA :okk: :okk:

Ja tez czekam...raczej nie czekam na@...zobaczymy po 30.05 a fee a feee idź idź inie przychodź przez następne 9 miesięcy :P :lol: :lol:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 7:06 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 21, 2008 3:59 pm
Posty: 2112
Lokalizacja: pomorskie
Cześć Dziewczyny!!!
Nie było mnie trochę, bo jak wiadomo długi weekend był to i mnie w domu nie było :)
Długie cykle są masakryczne - za każdym razem wydaje mi się, że mogę być w ciąży a potem następuje wielkie rozczarowanie... Jeden lekarz to mi powiedział, żebym odpuściła, bo choroby psychicznej dostanę :?
W tym cyklu na pewno wiem, że nie zaszłam i że nie zajdę, bo mój wykres wyraźnie wskazuje na brak owulacji :cry:
Będę brała tą luteinę, bo nie mam wyboru i oby mi pomogła...
a a`propos duphastonu to czytałam, że ma bardzo podobne działanie do luteiny - też reguluje miesiączki wspomaga owulację, a w razie ciąży to ją podtrzymuje.

Powodzenia kobitki!!!

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 7:10 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Kobitki....najcudowniejszy test w życiu jaki zaliczyłam, to ten dzisiejszy z samego rana.....Dwie śliczne kreseczki :$%^: :$%^: :$%^:

Cieszę sie jak głupia i rycze ze szczęścia :D :D :D :D :D

Mąż też sie cieszy i już mówi mamusia i tatuś :lol2: :lol2:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 7:36 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 5:13 pm
Posty: 25
Lokalizacja: kraków
Anusia 27 gratuluje Ci z całego serducha i ciesze sie bardzo z Tobą, na prawde zobaczenie tych dwóch kreseczek musi być niesamowitym uczuciem :) A ja nic łykam sobie ten mój bromergon już 24 dni więc na razie nie licze na ciąże po pewnie ten bromergon trzeba zażywac przez kilka miesięcy (to mnie właśnie dołuje) ale staram się myśleć pozytywnie. Jeszcze raz WIELKIE GRATULACJE :):):)!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 10:43 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Fiona...też zobaczysz te wspaniałe dwie kreseczki!! Jest to naprawdę wspaniałe uczucie..
Byliśmy z mężem rano na zakupach... stanęłam przed ciuszkami dla dzieci i zaczęłam wyć....jestem taka zakręcona :P :P

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 2:41 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 21, 2008 3:59 pm
Posty: 2112
Lokalizacja: pomorskie
Anusia27 moje GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv:
Życzę spokojnych dziewięciu miesięcy!!! Całusy :sss: :sss: :sss:



A jeśli chodzi o mnie to już mija tydzień od odstawienia lutiny,n a @ nadal brak i wszelkich objawów też brak. Dziś jest 31 dc.... Cykle miały się skrócić i wyregulować, ale raczej się nie zapowiada na to ...

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt cze 03, 2008 12:49 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 5:13 pm
Posty: 25
Lokalizacja: kraków
Ruttka a od kiedy zażywasz tą luteinę? bo z tego co kojarzę to chyba od niedawna? wydaje mi sie że takie leki trzeba troche pozarzywać żeby był efekt. Ja oprócz bromergonu który biorę juz miesiąc zażywam duphaston między 16 a 25 dniem cyklu ( w tym miesiący była pierwszy cykl przy którym to zażywałam) też mam dzis 31 dzien cyklu i @ jeszcze nie słychac i nie widac ale wydaje mi sie ze tojest zbyt krótki czas żeby organizm mógł sie wyregulować. Ciekawe jak tammja prolaktyna po tych 30 dniach, lekarka powiedziała mi zebym sobie powtórzyła badanie po 6 miesięcznym zażywaniu ale nie wiem czy nie zrobić sobie juz bo tak mnie korci czy cos spadło.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt cze 03, 2008 8:04 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Rytka dzięki, Tobie tez życze powodzenia :okk: :okk:

Jutro ide do lekarza...ciekawe co powie...to moja pierwsza wizyta :? :?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 6:04 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 5:13 pm
Posty: 25
Lokalizacja: kraków
Słuchaj ruttka te tabletki chyba pomagają (w moim przypadku duphaston) wyregulować cykl. Ostatni cykl bez zażywania tabletek był 38, a ten obecny z tabletkami 32 dni. Dzisiaj dostałam @ byłam troche zszokowana, bo nie jestem przyzwyczajona do tak którkich cykli, z jednej strony bardzo dobrze bo mam nadrobiony tydzien i juz tydzien wczesniej będziemy mogli rozpoczac znowu starania, ale zastanawiam sie czy w takim przypadku owulacja będzie następować wcześniej? Podczas tego cyklu miałam monitorowanie i owulacja była mniej więcej 21 dnia cyklu więc tak jak zwykle przy tych długich a jakbedzie w kolejnych jak to wyliczyc żeby trafić, oj dlaczeo to wszytsko jest tak trudno skonstruowane.

Dziewczyny jesli macie jakies doświadczenie w tym co napisałam to prosze o jakies podpowiedzi, będę wdzięczna :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 7:15 pm 

Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 9:03 pm
Posty: 152
Lokalizacja: bielsko-biała
Moje cykle wahają się od 35 do 60nawet dni ale zazwyczaj liczą sobie czterdziesci kilka dni. Gdy zdecydowaliśmy się z meżem na dzidzię i przestaliśmy uważac wiedziałam że bez wizyty u gin się nie obejdzie zwłaszcza że nie wiem kiedy mam dni płodne i jakie było zdziwienie nasze kiedy okazało się że ten nasz pierwszy raz bez przerywania okazał się trafny :D zaszłam w ciąże i nasza gin stwierdziła że mieliśmy niezłego farta. Wkrótce chciałabym znowu zajśc w ciąże i możemy już tak łatwo nie miec ale wystarczy kuracja luteiną i próbowac i próbowac zwłaszcza że u mnie kuracja hormonami nie jest prosta bo zawsze się chrzaniło ale luteina ma to do siebie że ewentualną ciąże ratuje a nie niszczy. Chciałabym zwrócic dziewczyny uwagę na jeden fakt jeśli macie problem z cyklami warto od początku ciąży brac luteinę bo organizm źle produkuje hormony a to one potrzymują ciąże

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 7:38 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Hej kobitki....już zgłupiałam i nic już nie wiem...

Byłam wczoraj u lekarza. Na dzień dobry spytał o ostatnią miesiączkę-odp 2.05. Pan dr policzyła,że to 5tydzień...oki radocha :) Zbadał mnie nast ginekolog ..jest wszystko oki. Kolejne badanie tzn usg dopochw. i pan co twierdzi...nic nie widzi....może nie ma ciąży... Ryczeć mi się chciało!!!! Później coś mówił,że byc może później doszło do zapłodnienia i dlatego za wcześnie i nic nie widać. Temat też zmienił kiedy mu powiedziałam,że 26.04 odstawiłam tabletki, @ 2.05 to była po tabletkach a naturalnej nie dostałam...hmmmmm to on patzry dalej i co?? Stwierdził,że na jego oko to jajniki i macica wyglądają jak na połowe cyklu....
MAM DOSYĆ!!!!! Dwa testy, bolące piersi, mdłości, zmiany nastroju,....
Idę znów za tydzień....może powie coś innego,że jednak widzi już pęcherzyk i że wszytko jest dobrze! Zrobiłam jeszcze wczoraj bete...ale wynik dopiero we wt....tyle stresu :cry: :cry:

Czy to normalne???

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 8:21 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 5:13 pm
Posty: 25
Lokalizacja: kraków
Anusia nie stresuj sie przede wszytskim, coś CI opowiem moja koleżanka zrobiła sobie test ciążowy wyszło że jest dla potwierdzenia zrobiła beta jeszcze, poszła do swojego dosc dobrego lekarza zrobil usg dopochwowo zobaczyl mały pecherzyk potwierdził jej że jest w ciąży, za 3 dni zaczęła lekko krwawic w nocy więc zebrała się z mężem i pojechali do szpitala wiesz jak ja tam potraktował lekarz?? powiedział ze on tu nic nie widzi zadnej ciąży, a nawet jak cos tam by bylo to jest takie male jak na 4 tydzien ze na pewno poroni, po prostu dziewczyna wyszla taka rozwalona zaplakana ze szpitala ze szkoda gadac.Nastepnego dnia umowila sie ze swoim lekarzem i powiedział ze wszytsko jest w porzadku dziecko sie normalnie rozwija a po prostu trafiła na jakiegos konowała. Teraz jest juz w 4 miesiacu i jest ok wszytsko. Wydaje mi sie że test ciążowy jest bardzo czuły i gdyby nie było ciąży nie pojawiłyby się dwie kreseczki. Więc głowa do góry bądź dobrej mysli bo na pewno wszytsko jest ok.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 8:53 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Fiona dzięki, mam nadzieję że jest tak jak mówisz... Strasznie się tym wszystkim martwie ...Mam nadzieję,że ta fasolka jest tylko faktycznie jeszcze za wcześnie. Umówiłam sie na nast środe...czekam

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob cze 07, 2008 4:00 pm 

Rejestracja: sob cze 02, 2007 9:33 pm
Posty: 25757
ruttka pisze:
Cześć Dziewczyny!!!
Nie było mnie trochę, bo jak wiadomo długi weekend był to i mnie w domu nie było :)
Długie cykle są masakryczne - za każdym razem wydaje mi się, że mogę być w ciąży a potem następuje wielkie rozczarowanie... Jeden lekarz to mi powiedział, żebym odpuściła, bo choroby psychicznej dostanę :?
W tym cyklu na pewno wiem, że nie zaszłam i że nie zajdę, bo mój wykres wyraźnie wskazuje na brak owulacji :cry:
Będę brała tą luteinę, bo nie mam wyboru i oby mi pomogła...
a a`propos duphastonu to czytałam, że ma bardzo podobne działanie do luteiny - też reguluje miesiączki wspomaga owulację, a w razie ciąży to ją podtrzymuje.

Powodzenia kobitki!!!


ja sie czulam podobnie:/merzylam ostatnie 2 tyg tempke i nagle mi sie cykle do 41 zamiast 31 dni wydluzyly koszmar wiec rzucilam to mierzenie..jest do d..y;)

anusia moc gratulacji:))

_________________
Sophie Theresa 08.03.2010, godz.19.29
10 pkt Agpar:)
52 cm, 3380 gramm:)
Olenka 30+5tc, 1800 gram,43cm.
20.02.2014 9300 gram:)zaliczylismy pieknie testy rozwojowe w Dreznie!wszystko super!lobuz maly!:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 7:57 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 21, 2008 3:59 pm
Posty: 2112
Lokalizacja: pomorskie
Witam Cię Minie!!!
Mierzenie ma swoje plusy, bo przynajmniej poznajesz siebie i wiesz na czym stoisz. Może gdybyś mierzyła tempkę dalej, to byś znalazła przyczynę, dlaczego akurat Ci się wydłużył cykl.
Ja cały czas mierzę, bo potem zabiorę te wykresy na wizytę do lekarza - w końcu sam kazał mi obserwować swoje cykle, żeby można coś stwierdzić i podjąć decyzję o dalszym działaniu.
Po tej luteinie dostałam @ po 32 dniach (sukces!!!) Teraz jestem w 7dc, co prawda już odnotowuję skoki temperatur (a nie powinnam), ale cały czas mam nadzieję inaczej bym się załamała.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 11, 2008 8:27 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 5:13 pm
Posty: 25
Lokalizacja: kraków
Anusia27 i co byłaś u tego lekarza, co powiedział? Mam nadzieje że wszystko ok.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw cze 12, 2008 9:17 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2008 2:36 pm
Posty: 1073
Lokalizacja: Gliwice
Fiona byłam u lekarza...i widziałam na usg jak moja śliczniutka fasolka tzn jej serduszko powolutku się rusza...ale się wzruszyłam :D :D Łezka się zakręciła jak lekarz mi powiedział:"mamusiu to twoje maleństwo.." Jak zadzwoniłam do męża,jak tylko weszłam to auta, to razem jak bobry ryczeliśmy... :D :D :D
Nast wizyta za tydzień. Teraz jestem już w 6tygdoniu :$%^: :brv: :$%^: :$%^: :$%^:
Termin porodu około 5 luty 2009!!!!!!!

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Antykoncepcja i naturalne planowanie

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra