Dzisiaj jest wt wrz 22, 2020 12:56 pm


Forum ciąża

» Fora Regionalne » Zachodniopomorskie

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 12:05 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 18, 2007 8:40 am
Posty: 82
Lokalizacja: szczecin
dziewczyny super pomysł, żeby pisać kto gdzie przyjmuje i czy prywatnie czy na nfz;)
moja sister potrzebuje dobrego lekarza do prowadzenia ciąży na nfz...mieszka na bukowym...może któraś coś podpowie....z góry dzięki

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 12:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 12, 2008 10:45 pm
Posty: 13
Lokalizacja: zach-pom
Włodzimierz Tudaj
Małgorzata Jasiek-super kobieta
Dariusz Kuligowski
to lekarze ze Szczecina!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 12:27 pm 

Rejestracja: czw wrz 20, 2007 11:10 am
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecin Dąbie
Moja koleżanka bardzo sobie chwali dr. Roberta Sienkiewicza.

_________________
Ola - nasz skarb ;-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 12:49 pm 

Rejestracja: śr maja 28, 2008 5:01 pm
Posty: 815
witam

jesli chodzi o Goleniow to ja polecam Zdzislawa Borowiaka - chodzilam do niego przed ciaza i teraz, i zlego slowa o nim nie powiem

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 1:49 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2008 4:14 pm
Posty: 65
Lokalizacja: szczecin
Ze Stargardu polecam doktora Winnickiego ... ( na nfz i prywatnie) on prowadzil moja ciaze i jestem super zadowolona oraz pania doktor Gromadzka odbierala nasz porod i mielismy troszke komplikacji .. oboje sa super!
Niepolecam doktora Gostynskiego.. strasznie zimny czlowiek moim skromnym zdaniem nie nadaje sie do kontaktu z ludzmi .. :(

_________________
Obrazek ObrazekObrazek
www.pajacyk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 1:52 pm 

Rejestracja: wt maja 23, 2006 7:03 pm
Posty: 1998
Lokalizacja: szczecin
zdecydowanie polecam dr Krzysztofa Irę. Trafiłam do niego od początku ciąży praktycznie i do dzisiaj jestem jego stałą pacjentką. Kiedy okazało się że musze miec CC i to trzy tygodnie przed terminem byl osobą, która bardzo mnie wspierała i uspokajała w tym czasie. Następna ew. ciąża też będzie tylko pod jego kontrolą :)
przyjmuje prywatnie na oś. Słonecznym i na Niebuszewie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 2:59 pm 

Rejestracja: czw lip 10, 2008 12:53 pm
Posty: 187
Lokalizacja: szczecin
na nfz przyjmuje Tudaj.
super facet, z podejsciem do pacjentki.
poza tym wizyta u niego to czysta przyjemność. Tudaj ma poczucie humoru i juz później u zadnego gina tak sie nie smiałam :lol:
no i swietny specjalista. polecam polecam polecam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 3:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 14, 2008 9:51 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Szczecin/Police
bujolka79 pisze:
zdecydowanie polecam dr Krzysztofa Irę. Trafiłam do niego od początku ciąży praktycznie i do dzisiaj jestem jego stałą pacjentką. Kiedy okazało się że musze miec CC i to trzy tygodnie przed terminem byl osobą, która bardzo mnie wspierała i uspokajała w tym czasie. Następna ew. ciąża też będzie tylko pod jego kontrolą :)
przyjmuje prywatnie na oś. Słonecznym i na Niebuszewie.



Ja też się podpisuje chodź pisałam na samym początku

trollek--Polecam tego lekarza Od razu twoja siostra miałaby opiekę w szpitalu w Zdrojach:)
Mną się opiekował po stracie dziecka człowiek z dużym sercem:)
Przeczytaj mój pierwszy post tam są namiaru do niego :P
Najlepiej dzwonić na komórkę,szybciej siostrę przyjmie:)70 zł za wizytę:)

_________________
Obrazek
www.stasolejarzsmereczynski.pamietajmy.com.plObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 5:10 pm 

Rejestracja: pn kwie 16, 2007 6:16 pm
Posty: 17
Lokalizacja: okolice Szczecina
Ja polecam z całego serca dr Jarosława Pękałę i dr Borucinskiego. Ten pierwszy prowadził moją ciąże, jest cudownym, dobrym człowiekiem, można dzwonić do Niego o każdej porze dnia i nocy.

Z drugim mialam do czynienia przy porodzie, wesoły, dobry człowiek.

Aaaa i dr Węgrzynowski specjalista w każdym calu :)

_________________
Szymuś, nasz CUD

Może dla świata jestes tylko człowiekiem, ale dla mnie jesteś całym światem...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 5:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 09, 2008 1:01 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pozytywnie:

Szczecin:
dr D. Żebiełowicz i dr P. Ustianowski (DARMED)
dr W. Szcześniak (przyjmuje w Przychodni Stoczniowej)

Stargard:
dr Długosz
dr Iwanicki

Negatywnie: Stargard - dr Winnicka - za podejście do pacjenta. A zwłaszcza za jego brak :evil:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 5:44 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 5:06 pm
Posty: 72
Lokalizacja: Szczecin
Barbara Nestorowicz ma u mnie miano super lekarza,prowadziła mi dwie ciąże,w tym jedna bliźniaczą.

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 5:59 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 08, 2006 6:29 pm
Posty: 3944
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
troszke sie nie zgodze z dominiquue... dr.Gostyński prowadzi moja ciążę bardzo dobrze! zgrzeszyła bym gdybym napisala o nim zle slowo... ale wiadomo kazdy ma wlasne zdanie ;)

natomiast jay ma 100% racje jesli chodzi o dr.Winnicka... babka niemila na maxa a na temat badania wole sie nie wypowiadac :?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 6:36 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 17, 2007 1:59 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Police
Police dr Tarnowski
Szczecin dr Żebiełowicz i dr Głaz

_________________
Obrazek

Obrazek

Anita Czerwcówka 2008


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 7:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:59 pm
Posty: 45
Lokalizacja: Koszalin
Jeszcze Koszalin się nie wypowiadał ;)

Polecam dr Dzięcielskiego
(ordynator położnictwa w szpitalu wojewódzkim w Koszalinie, przyjmuje prywatnie, wizyta jest zawsze z USG i kosztuje 100 zł)

Trafiłam do niego w 26 tc, ze skróconą szyjką i ryzykiem porodu przedwczesnego, dzięki szybkiej reakcji, jestem teraz w 38 tc i szcześliwa czekam na rozwiązanie :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 7:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 16, 2008 9:32 pm
Posty: 1027
Lokalizacja: Szczecin
Dr. S. Kwiatkowski Darmed
Polecam, miły, sympatyczny, cierpliwy i dokłady a przede wszystkim fachowy, Czułam się u niego bezpiecznie i komfortowo.
Na nfz przyjmuje na Pomorzanach w szpitalu.

_________________
Obrazek


Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 7:17 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:27 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Szczecin
Witam
Moją ciążę prowadził dr Szelągowski - jestem zadowolona,
USG - dr Węgrzynowski (Hahs) i dr Bilar (Szpital na Unii )

a że leżałam przed porodem w szpitalu w Policach (podejrzenie gestozy) i wywoływali mi poród 3 razy :x to miałam tam do czynienia z kilkoma lekarzami i bardzo polecam dr Halca, na pierwszy rzut oka taki trochę "bucowaty", a okazał się super fachowcem, który mi wszystko wytłumaczył i dzięki niemu moja niunia urodziła się sn a nie przez cc...

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 7:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 14, 2008 9:51 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Szczecin/Police
Cieszę się że odpowiedziałyście na moją wiadomość;)Musiałam was wszystkie odszukać tak dużo kobietek jest z województwa zachodniopomorskiego:)

Sama wiem że trudno jest wybrać dobrego lekarza:)
Mam nadzieje że lista chodź trochę ułatwi wybór specjalisty:):)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek
www.stasolejarzsmereczynski.pamietajmy.com.plObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 7:36 pm 

Rejestracja: śr cze 11, 2008 9:59 am
Posty: 309
Witam
W Stargardzie poleciłam z czystym sumieniem dr Szagdaj. Własnie na nią zmieniłam mojego ginekologa prowadzącego ciąze i to na podstawie wizyty w izbie przyjęc w stargardzkim szpitalu, gdzie jak to sie mówi, lekarze przyjmują - bo muszą. jestem bardzo bardzo zadowolona i wreszcie dostatecznie doinformowana :)
USG robiłam w Szczecinie u dr Węgrzynowskiego - i jak już któraś z dziewczyn napisała: specjalista w każdym calu. Może drożej niż w innych miejscach, ale naprawdę warto.
Pozdrawiam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 9:18 pm 

Rejestracja: ndz lis 12, 2006 10:05 am
Posty: 3743
to i ja dorzucę swoje typy na białą listę

dr Puchalski szpital wojskowy
dr Kolczewski sz. wojskowy

dr Węgrzynowski, Becker


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 9:37 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:56 am
Posty: 182
Lokalizacja: Police
asik3 pisze:
ja chodziłam do dr Niedzielskiego i sobie chwalę, jedyny minus to to że trochę drogi ale z drugą ciążą też do niego pójdę :)
a usg u dr Węgrzynowskiego - wszystko w najlepszym porządku.

i ja się pod tym dopisuję,choć strasznie drogo mnie wyniosła ciaża,ale podejście profesjonalne

bardzo cheale sobie też doktora Bogusława Tarnowskiego,prowadził mi pierwszą ciażę

_________________
Obrazek
***************************************
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Forum ciąża

» Fora Regionalne » Zachodniopomorskie

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra