Dzisiaj jest czw paź 18, 2018 9:55 pm


Forum ciąża

» Fora Regionalne » Warmińsko-Mazurskie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 285 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr cze 16, 2010 7:08 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 23, 2008 2:13 pm
Posty: 4227
wierzę, że się domyślasz, bo mało kto jest aż tak bezczelny jak ona i trzeba być mocno naiwnym, żeby nie skumać :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr cze 16, 2010 8:39 pm 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Posty: 8918
Kika upewnisz mnie jak sie spotkamy ;)

a ja dzis bylam u gina na wadze +1,5kg, ogolnie mam 6,5 na plusie to chyba nie duzo ;)
dostalam zelazo i kazal uwazac na ten puls

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 16, 2010 9:04 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 18, 2007 6:19 pm
Posty: 3614
Lokalizacja: Ełk
Hej!
U mnie dzisiaj ciężki dzień.
Dziewczyny przechodziły same siebie.
Jak nie jedna to druga, bez przerwy marudziły :evil:
A w dodatku mąż wrócił późno, więc cały dzień musiałam walczyć z nimi sama.
Dodatkowo trzeba było wizytę u lekarza zaliczyć, bo Amelka ma jeszcze ślady zażółcenia.
Na szczęście na razie nic z tym nie robimy i czekamy, bo już mnie lekarz zastrzykami straszył.
No i skierowanie do chirurga dostaliśmy, bo Amelka ma 5 tygodni, a jeszcze jej pępek nie odpadł :evil:
No to tak po krótce tyle, padam na ryj i pewnie zaraz pójdę spać :roll:

Dziewczyny ja już kiedyś o tym pisałam, ale proponuję przenieść nasze rozmowy tu:
:arrow: http://www.forum.e-mama.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Bo to wątek Poród w Ełku, a nasze rozmowy z porodem nie mają wiele wspólnego :)

Jostyska a do jakiego gina Ty chodzisz?
6,5kg na plusie to nie dużo.
Ja przez całą ciążę przytyłam coś koło 12kg i wszyscy mówili, że dziecko będzie niewielkie.
Po USG w 36tc R powiedziała, że dziecko waży 2700 i do porodu to będzie jakieś 3200g, a Amelia urodziła się z wagą 4100g.

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr cze 16, 2010 9:11 pm 

Rejestracja: pn lut 18, 2008 10:36 pm
Posty: 8918
ryma pisze:
Dziewczyny ja już kiedyś o tym pisałam, ale proponuję przenieść nasze rozmowy tu:
:arrow: http://www.forum.e-mama.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0


juz sie tam wypowiedzialam :) ;)

_________________
Obrazek

Obrazek

23.01.09 (*)9t3d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: ndz sty 07, 2018 11:35 pm 

Rejestracja: ndz sty 07, 2018 11:29 pm
Posty: 1
Hej ☺ czy jest tu ktoś co rodził ostatnio w Ełk na Barankach?? Mieszkam tutaj i chciałabym się dowiedziec jak wasze przezycia z tym szpitalem i persolenem?? Termin na czerwiec wiec juz rozmyslam gdzie dobrze urodzic. Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 285 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Forum ciąża

» Fora Regionalne » Warmińsko-Mazurskie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies