Dzisiaj jest ndz lis 19, 2017 6:16 pm


Forum ciąża

» Fora Regionalne » Małopolskie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 02, 2012 9:32 pm 

Rejestracja: pn sty 02, 2012 9:14 pm
Posty: 1
Jesli ktos z Was ma numer prywatny do dr Magdaleny Sak,Pani ginekolog z Tarnowa,bardzo prosilabym o napisanie mi w wiadomosci prywatnej. Zapewniam,ze nie uzyje go do zlych celow,jedynie chcialabym umowic sie na wizyte prywatnie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2012 10:33 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 5:04 pm
Posty: 278
cressida witam jesli chcesz sie umowic do p.doktor to musisz dzwonic do rejestracji bo tak sie nie umowisz przez komorke chyba ze jestes jej stala pacjentka a numer na komorke to zadna tajemnica bo numer jest jej na recepcie.Ja juz jestem jej pacjentka pare dobrych lat i 2 ciąże przez nia prowadzone pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob mar 17, 2012 8:14 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 19, 2011 1:17 pm
Posty: 1654
Lokalizacja: Polski Biegun Ciepła
tak jak wyżej napisała monika.
Prowadziła moją ciąże, co najlepsze im dalej od porodu tym mniej jestem zadowolona... :roll:

_________________
Obrazek

Było: 66 kg,
Turbo spalanie od 31.07.2013
Orbi codziennie od 31.10.2013
lipiec 2014 Jest: 55 kg
Mission complete!
Orbi zostaje :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob mar 17, 2012 10:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 12, 2010 5:04 pm
Posty: 278
kasioolla a dlaczego byłas niezadowolona z Sakowej????ja jestem bardzo zadowolona z niej nie wyobrażam sobie zmienic innego lekarza.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob mar 24, 2012 9:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 19, 2011 1:17 pm
Posty: 1654
Lokalizacja: Polski Biegun Ciepła
nie, że byłam z niej niezadowolona - poprostu sposób prowadzenia ciązy mi odpowiadał, bo reagowała gdy tylko coś zaczynało się dziać, natomiast pobyt w szpitalu na kilka dni przed porodem z perspektywy czasu myśle, że mogło sie to inaczej skończyć.
Jeśli chodzi o opieke jest super i wkrótce też sie do niej wybieram i nie wyobrażam sobie iść do kogos innego.

_________________
Obrazek

Było: 66 kg,
Turbo spalanie od 31.07.2013
Orbi codziennie od 31.10.2013
lipiec 2014 Jest: 55 kg
Mission complete!
Orbi zostaje :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn mar 26, 2012 10:25 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 18, 2009 12:24 pm
Posty: 11136
Słyszałam wiele dobrych opinii na jej temat, jednak dodzwonienie się i umówienie na wizytę z cudem niemal graniczy :?

_________________
Obrazek

.... jednak przy odrobinie wysiłku zdołam może kiedyś zrozumieć,
że ludzie zawsze przybywają punktualnie tam, gdzie są oczekiwani.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt maja 21, 2013 10:01 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 19, 2011 1:17 pm
Posty: 1654
Lokalizacja: Polski Biegun Ciepła
Witam.
Mam pytanie, od rana próbuje dodzwonić sie do rejestracji na Nowy świat do gabinetu Pani Doktor niestety wychodzi, że nie ma takiego numeru, czy ktoś ma informacje o zmianie numeru telefonu do gabinetu? bo jesli nie sprobuje do Pani Doktor osobiście.

dzieki

_________________
Obrazek

Było: 66 kg,
Turbo spalanie od 31.07.2013
Orbi codziennie od 31.10.2013
lipiec 2014 Jest: 55 kg
Mission complete!
Orbi zostaje :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt sie 02, 2013 7:11 am 

Rejestracja: pt sie 02, 2013 6:50 am
Posty: 4
Numery aktualne powinny być na jej stronie. Jeżeli tam nie ma, to powinno być wszystko OK.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt lut 06, 2015 10:29 am 

Rejestracja: śr lut 04, 2015 2:11 pm
Posty: 5
Słyszałam o tej Pani wiele dobrego, prowadziła ciążę mojej koleżanki i była bardzo zadowolona.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn lis 07, 2016 8:25 pm 

Rejestracja: pn lis 07, 2016 8:18 pm
Posty: 2
prytan pisze:
Numery aktualne powinny być na jej stronie. Jeżeli tam nie ma, to powinno być wszystko OK.


Czy ktoś posiada aktualny numer do Pani Doktor?! Zaden z dostępnych na internecie nie odpowiada. :/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł: Re:
Post: pn lis 07, 2016 8:29 pm 

Rejestracja: pn lis 07, 2016 8:18 pm
Posty: 2
monika1982 pisze:
kasioolla a dlaczego byłas niezadowolona z Sakowej????ja jestem bardzo zadowolona z niej nie wyobrażam sobie zmienic innego lekarza.

jeśli nadal posiada Pani numer do Pani doktor to proszę o widomość prywatną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Forum ciąża

» Fora Regionalne » Małopolskie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies