Dzisiaj jest czw lut 27, 2020 8:01 am


Forum ciąża

» Fora Regionalne » Małopolskie

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13570 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 675, 676, 677, 678, 679
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: śr lip 20, 2016 10:26 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 22, 2013 8:37 am
Posty: 192
Lokalizacja: Oświęcim
Ale się rozpisalas :P można już gratulowac czy nie?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: czw lip 21, 2016 11:21 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 12, 2009 12:43 pm
Posty: 3685
Hehe czasu brak
Mila ma już 2 miesiące :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: czw lip 21, 2016 8:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 22, 2013 8:37 am
Posty: 192
Lokalizacja: Oświęcim
2 miesiące???? :shock: :shock: :shock: to chyba jakoś wcześniej urodziłaś, bo coś mi się kojarzy, że w lutym miałaś mieć połówkowe. W każdym razie gratuluję :D
Ale ten czas leci, u nas już prawie 7 :) i też kiepsko z czasem, szczególnie ostatnio, jak mała wiercipiętka pełza po całym domu :P

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: czw lip 21, 2016 8:46 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 12, 2009 12:43 pm
Posty: 3685
Urodziłam w 38 tc ;)
Dziękuję

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: czw lip 21, 2016 10:50 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 08, 2013 9:35 am
Posty: 120
Lokalizacja: Oświęcim
Witam dziewczęta :-)
Gratki fiolka, jak dajesz rade? Wiko jak reaguje?
Rajcula mam pytanie odnosnie tego 500+ po jaki czasie dostalas decyzje? Ja skladam na tego mojego juniora ale pozno bo koncem czerwca i tak sie zastanawiam czy faktycznie bede czekac 3 miesiace az sie dowiem czy mi sie nalezy czy nie. Jak leci w ogole? Holidays macie jakies zaplanowane dziewczyny ? My niestety nie jedziemy nigdzie, poprostu brak kasy i spedzamy wolny czas na dzialce jak typowi dzialkowicze ha ha, ale poki co mlody zadowolony bo robi co chce :-) ja powoli szykuje wyprawke juniorowi do przedszkola, poczawszy od galotek przez skarpety, dresy, szczoteczke, reczniczek itp itd. Troche kasy na to idzie ale coz jak trzeba to trzeba:-)

Pozdrowka gorace dla Was i dla pociech buziaki :-*

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: czw lip 21, 2016 11:00 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 12, 2009 12:43 pm
Posty: 3685
Jakoś leci choć nie ukrywam jest ciężko samej
Tyle dobrze że mój był 7 tygodni w domu więc miałam wypas ale ja tylko jego do pomocy mam.
Starszy jest naprawdę idealnym bratem, zero zazdrości , nawet jak muszę małą się dużo zajmować
Więc jesteśmy mile zaskoczeni :) A on sam niestety szaleje i to bardzo ale zawsze tak było
Z przedszkola zrezygnowałam jak się młoda urodziła aby nie znosił zarazków
W ogóle to chodzić nie chce i chyba będę szukała innego. Nie wiem.

Ja składałam wnioski już dawno i nic nawet becikowego nie dostałam jeszcze
A wczasy mamy za miesiąc nad morzem :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: pt lip 22, 2016 10:06 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 08, 2013 9:35 am
Posty: 120
Lokalizacja: Oświęcim
Fiolka super ze młody tak reaguje, to masz szczescie nieziemskie :-) widocznie ma takie poddejscie do siostry ze nie jest zazdrosny, tylko sie cieszyc :-) a na becikowe dalej jest ten dochod na osobe? Moj junior jak sie urodzil to nie distalismy bo zarobki wtedy za 2011 r a W. mial działalność gosp i dupa blada ani zlotowki, teraz mam nadzieje ze dostane bo dochody nam nie przekrocza bo W bez dochodow udokumentowanych jest, i tak myslalam ze mlodemu wplacac na konto bede ale czy sie nam to uda faktycznie to zobaczymy, mam nadzieje w kazdym bądź razie,
A gdzie rodzilaś? Slyszalam ze teraz samej trzeba wybrac polozna, prawda??? Ja mlodego daje do przedszkola bo on do dzieci leci sam, bardzo lubi sie bawic w grupie, sam tez sie bawi bo w domu nauczony ale jak widzi dzieci to się cieszy i leci od razu, nie zagada duzo do nich bo sie wstydzi i to bardzo, ale biega za nimi daje cześć itp,
Mam nadziejee ze nauczy sie jeść w koncu bo u nas z tym jedzeniem niekiedy jest tragedia, maleńką miseczke np rosołu potrafi jeść równą godzinę albo dziubnie dwa razy i powie ze juz ma pelny brzuszek, mysle ze wsrod dzieci bedzie mu lepiej i troszke sie usamodzielni, co prawda pupy za dobrze sobie nie wytrze ale załatwia juz sam potrzeby, chociaz pol roku temu kupka szla tylko do nocnika, siku zrobil do wc ale kupki ni chu chu, no a szczerze to mysle ze jak pojdzie do tego przedszkola to ja troszku odpoczne!!! Licze na to ja na zbawienie i czekam z niecierpliwością :-D ha ha matka polka marzycielka :-)
Odnosnie tego 500+ moje niektore znajome co skladaly w drugiej polowie kwetnia dostaly pod koniec czerwca, ale nie wiem czy to idzie po kolei wg skladania wniosku, czy wedlug liczby dzieci czy jak...

Fajowo ze jedziecie na wakacje :-) odpoczniecie a przede wszyskim odstresujecie sie troszke od codziennosci, moze zmajstrujecie jeszcze jedno hi hi oczywiscie joke :-) ja tez bym chciala juz sie zdecydowacr na drugie dziecko ale chyba jeszcze zaczekam choc W. Zaczyna troszke naciskac bo on nie pierwszej młodości jest, nie to co my 20+ ha ha.

Pozdrowka dla malenstwa i pogratuluj Wiktorkowi ze taki super starszy brat jest :-) ps twarda babka jestes :-)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: pn wrz 19, 2016 3:41 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 23, 2008 6:12 pm
Posty: 2151
Cześć dziewczyny :-)
Widzę, że wątek nam już całkiem umarł :-(

Szukam logopedy - od 2 tygodni dzwonię do poradni na Bema, ale jak już ktoś odbiera to nie ma tej pani, która wystawiła zaświadczenie w przedszkolu a z nią mam podobno rozmawiać... a jak już jest to nie może podejść do tel. bo ma zajęcia. Albo zajęte. Albo włącza się automatyczna sekretarka T-mobile, że połączenie nie może zostać zrealizowane (to chyba od nich, bo nie mam tel. w T-mobile ;-) ).
Ma ktoś tutaj jakieś doświadczenia?
Jest jeszcze gdzieś logopeda na NFZ?
Czy szkoda się rozwodzić nad takim wciskaniem i prywatnie iść?

Co tam u was?
Poza tym, że każda zajęta własnym życiem? ;-)

hihi dzieciaki już duże, pewnie wszystkie grzeczne - nie ma się na kogo żalić, nie? ;-)

Pozdrowionka! :-)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: pn mar 20, 2017 8:13 pm 

Rejestracja: pn mar 20, 2017 7:32 pm
Posty: 12
mania1985 pisze:
Fiolka Co do zgrzytania ząbkami to robi to w dzień, i wydaje mi się że wtedy kiedy sobie przypomni, niekiedy zgrzyta 10 min a niekiedy zgrzytnie dwa razy i po sprawie. Czytałam właśnie że na owsiki dzieci tak robią ale może (mam nadzieję przynajmniej) to dla niego zabawa.

:sw:


To rzeczywiście jeden z powszechnych objawów przy zakażeniu owsikami. Ale takich symptomów jest więcej i nie musza być to wcale wychodzące z pupy robaki, choć to najprostsze do zdiagnozowania.Kochane mamusie poczytajcie sobie <ciach!>


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł: Re: Oswiecim
Post: śr lis 20, 2019 9:31 am 

Rejestracja: śr lis 20, 2019 9:28 am
Posty: 1
Ja komunie organizowałam w <...>. I jestem zadowolona. Smacznie i elegancko w miłej atmosferze. Właściciel wszystkiego dopilnował i była tak jak chciałam. Za dwa miesiące robię też tam chrzciny mojej drugiej córeczki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13570 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 675, 676, 677, 678, 679

Forum ciąża

» Fora Regionalne » Małopolskie

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies forra