Dzisiaj jest czw paź 18, 2018 11:54 pm


Forum ciąża

» Fora Regionalne » Mazowieckie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn maja 10, 2010 4:16 pm 

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 4:26 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Warszawa
Ja mieszkam na Kabatach obok Świata Książki. Wychodzę między 10 a 11 i śmigam kilka godzin gdzie mnie oczy poniosą: po całym Ursynowie i Lesie Kabackim. Czasem jak mam jakąś sprawę w centrum to jadę sobie z Zosiakiem metrem i przy okazji zaliczamy Stare Miasto albo Łazienki :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn maja 10, 2010 7:07 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 03, 2007 4:07 pm
Posty: 1166
My wychodzimy ok 12 i spacerujemy kilka godzin kręcąc się między stacją metra Ursynów i Imielin, dalej Póki co się jeszcze nie zapuszczaliśmy, jakby się tu ustawić :roll: ...

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn maja 10, 2010 7:46 pm 

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 4:26 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Warszawa
Doreczko napisz na maila elevina@rybnet.pl i się umówimy :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2010 11:20 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 01, 2007 5:47 pm
Posty: 864
Część. A w My Baby Cafe przy Rosoła bywacie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 04, 2010 3:03 pm 
ZAKAZ HANDLU
ZAKAZ HANDLU
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 18, 2007 11:11 am
Posty: 4975
Lokalizacja: warszawaa
a co tam sie dzieje ciekawego?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw lis 25, 2010 2:03 am 

Rejestracja: śr paź 03, 2007 11:48 am
Posty: 976
Lokalizacja: WaWa
eva można w spokoju napić się kawki bądź herbatki i poplotkować w czasie gdy maluchy są po dobrą opieką :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt maja 15, 2012 1:07 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
odświeżam! :)

i pytam :) Szukam przychodni NFZ na Ursynowie gdzie mogła bym zapisać synalka, może mi ktoś coś polecić? :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2012 3:10 pm 

Rejestracja: pn cze 04, 2012 11:06 am
Posty: 4
Przy ulicy Na Uboczu jest przychodnia, jest kilku dobrych pediatrów.

_________________
życie jest piękne!

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sie 23, 2012 11:08 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 23, 2012 10:37 am
Posty: 53
Hejka, kłaniam się z Ursynowa. Natolin :D 16t i 7d ciąży, termin na luty 2013 Pozdrawiam :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2012 6:30 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
Marta tu też chcemy chodzić tylko nie wiemy do kogo. Mogła byś polecić kogoś po nazwisku? :-)
Sugar ja też natolin. Przy górce kazurce :-) to Twoje pierwsze dziecko czy macie juz jakąś pocieche? Pozdrawiam :-)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sie 29, 2012 6:59 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 23, 2012 10:37 am
Posty: 53
Izka-izka, to nasze pierwsze. Wyczekane, wytęsknione... To jesteśmy niemal sąsiadkami, bo ja przy szkole Mandarynce :) Czy zapisałaś się już może do szkoły rodzenia i czy na Ursynowie? Chodzisz może na jakieś ćwiczonka albo basen? Może razem byśmy gdzieś pochodziły, bo samej to nie mam motywacji. Obiecuję sobie i tyję dalej :roll: No i gdzie będziesz rodzić, już wiesz?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2012 3:40 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
mieszkamy tutaj od maja i powiem szczerze że nie wiem która szkoła do mandarynka, póki co widziałam dwie, tą przy przychodni i gimnazjum przy kościele :lol:

ja jestem z tych leniwszych mamuś 8) nie basenuje bo nie pływam, nie umiem, boje się, i nie próbuję :)
a ćwiczenia, hmmm, powiem Ci że do głowy mi nie przyszło, czasem na plac z synem mi się nie chce wyjść a co dopiero iść ćwiczyć :lol:
do szkoły rodzenia się nie zapisałam i chyba sobie darujemy :) więc nijak Cię nie wesprę w tych kwestiach :)

wiecie już czy dziewczynka czy chłopiec? a może nie chcecie wiedzieć? :)

planuję rodzić na madalińskiego, tam chodzę do przychodni, raz "skorzystałam" z IP i póki co jestem zadowolona z ich opieki. nie znam osobiście nikogo kto tam rodził, a na forach itp. każdy szpital ma i plusy i minusy więc wybraliśmy ten jako że nie jest daleko i ma przychodnię. :)

a Ty gdzie planujesz?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2012 9:19 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 23, 2012 10:37 am
Posty: 53
O, to szkoda, że nie chce Ci się uczęszczać na żadne zajęcia, bo myślałam, że będę miała towarzyszkę. Samej trudno mi się zmobilizować :wink:. Mandarynka jest po drugiej stronie krzyżowania, za stacją metra Natolin. Co do płci to lekarz powiedział, że powie mi na badaniu połówkowym ( bedę miała 20-go września ), bo teraz jeszcze nie dokładnie widać i dzidzi nie jest ułożone tak, żeby stwierdzić na 100%. Powiedział też, że w wersji jeszcze "nie do druku" to prawdopodobnie chłopiec :) Ja widziałam się szalejącą w dziale różowych ciuszków ale niech tam :wink: Ważne, żeby zdrowe :) Rodzić się wybieram na Czerniakowską do szpitala im. Orłowskiego. Moja mama jest tam położną, poza tym to porządny szpital :) Masz jusz imię dla swojej pociechy?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2012 1:22 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
my połówkowe mamy 14 września i czekamy na potwierdzenie że nadal córa jest córą :) imię mamy-Hania a dla chłopczyka nie mamy póki co, jak się okaże że jednak chłopiec to będziemy myśleć :)
masz mamę położną, super! :) jeszcze rodzisz w jej szpitalu to już wogóle :)
czerniakowski to nieco dalej jest, z tego co tak patrzę na mapę. ja się obawiam jednego, że nie zdąże do szpitala :lol: więc dalej nisz madalińskiego się nie wybieram, co prawda patrzyłam na wszystkie szpitale, ale jednak nie zdecydowałam się na dalszy, blisko jest jeszcze MSWiA czy jakoś tak, ale nie przekonał mnie do siebie, a powiedz mi, jakie Ty znasz opinie o św. rodziny? jakieś bardziej aktualne? :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 03, 2012 2:16 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 23, 2012 10:37 am
Posty: 53
Hania-bardzo ładnie :)
Szpital św. rodziny to ten na pl. Starynkiewicza?
Czemu się boisz, że nie zdążysz do szpitala? Chyba poród trwa nieco czasu, nie? :wink: W Orłosiu był niedawno remont i podoba mi się tam. Tak przytulnie na oddziale, żółto-niebiesko :)
Ja jestem strasznie ciekawa, kto u mnie mieszka. Chciałabym mówić już po imieniu do dziecioka :wink: Tylko ja mam akurat wybrane dla chlopca, a dla dziewczynki każdy w rodzinie ma swój typ. Wkurza mnie to trochę. Co ja zaproponuję to jest " ee... naprawdę tak chcecie dać? Kojarzy mi się z..." :evil: I próbują przeforsować swoje propozycje, które mi całkiem nie odpowiadają. :?

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr wrz 05, 2012 2:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
nie, św. rodziny jest na madalińskiego :)

z każdym imieniem chyba tak będzie, "kojarzy mi się z..." Ale nie patrzcie na znajmych, rodzinę, to Wam się musi podobać, a reszta się przyzwyczai jak się urodzi, wtedy nawet jak uważali imię za brzydkie/niemodne/wydziwione/ etc. to i tak stanie się ładne bo Waszego dziecka :wink: a jak komuś się nadal nie będzie podobać to trudno 8)

nie wiem skąd ten strach, może dlatego że pierwszy poród był szybki, z reguły drugi jest jeszcze szybszy, a na ulicach bywają korki itp. tak wszystkiego po trochu i obawa się zrodziła :lol:
przy pierwszym porodzie, pierwsze skurcze były słabe, nie bolące, pojechaliśmy do szpitala tylko dlatego zę były regularne, nawet jak mnie zaprowadzili na porodówkę podłączyli KTG to i tak położne twierdziły że skurcze słabe, że jeszcze potrwa, że małe rozwarcie no i plus ja w humorze, ale jak się rozkręciło to za godzinę odeszły mi wody i za 2g40minut synek był już z nami.
teraz boje się że przegapie te pierwsze skurcze, że wody i w domu odejdą i zabraknie mi czasu na podrzucenie gdzieś synka albo telefon by ktoś przyjechał do nas, powiadomienie męża który też musi zdążyć :D, dojechanie do szpitala i trafienie na porodówkę :D no chyba że wszystko bedzie się działo jak poprzednio, w nocy, to mąż przynajmniej będzie odrazu wiedział i we dwoje łatwiej się zebrać z domu, zwłaszcza przy dziecku 8)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2012 10:53 am 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 10, 2011 9:42 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
cześć!

izka_izka ja rodziłam na madalińskiego w tym roku w lutym! jestem bardzo zadowolona. W ogóle od połowy ciąży tam chodziłam do lekarza bo się przeprowadziłam do wawy. i na szkołę rodzenia też tam.
naprawdę jestem zadowolona i polecam.

miałam swoją salę z prysznicem piłką drabinkami, akurat mi się przydało bo mały nie chciał wyskoczyć coś. 17h trwał poród.

Powodzenia:)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2012 1:24 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
a rodziłaś sama czy z mężem? Do kogo chodzilas? Ja tez tam chodze, do dr Aduku. Jak mozesz to napisz cos wiecej jak to u nich przebiega :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt paź 05, 2012 3:41 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 10, 2011 9:42 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
rodziłam z mężem. jak mnie przyjmowali to sie wypisuje na karcie o ile dobrze pamietam. warunki swietne. trafilam na super polozna. nic nie nacinane, nic naderwane. cud. :D i 4,020kg 57 cm . ale niestety nie pamietam nazwiska..;/

a lekarza mi dali dr skóra ... bo potrzebowalam badania polowkowego na szybko i ten byl wolny to juz zostalam przy nim.

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: śr paź 17, 2012 7:25 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 11, 2009 2:43 pm
Posty: 984
Lokalizacja: z daleka ;)
o wow, niezła waga 8) my przy Tobie to pikuś, synek 2600 i 52 cm i byłam nacięta ale dobrze nacieli, dobrze zszyli także nie miałam i nie mam z tym problemu. (tylko że w innym szpitalu)
wieli ukłon w Twoją stronę :D
Skóra to taki starszy doktor chyba, tak mi się coś kojarzy że w przychodni na korytarzu widziałam, ale nie wiem czy to on :)

powiedz mi, po porodzie przewożą na salę poporodową i dopiero na tą co się później leży 3 dni czy zostaje się na jakiś czas na porodówce i na tą położniczą? bo różnie chyba jest, tak mi się obiło o uszy ale nie wiem czy to prawda :roll: jak rodziłam synka to zaraz po porodzie na 2 h na pojedyńczą poporodową i dopiero na tą położniczą.
a jak z odwiedzinami?

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Forum ciąża

» Fora Regionalne » Mazowieckie

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies