Dzisiaj jest pn gru 10, 2018 2:35 pm


Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Uroda

Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4507 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226  Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sie 21, 2013 11:54 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 27, 2010 5:11 am
Posty: 7910
Lokalizacja: WLKP
Anula idziesz jak burza z tym zrzucaniem kg!
Wielkie gratulacje, bo efekty masz niesamowite!

Ja zaczęłam robić dłuższe trasy.
Nie tylko wzdłuż promenady, ale wokół całego jeziora, to będzie jakieś 7, może 8 km.
Jednak dziś zadowoliłam się starym odcinkiem.

Ważę 51 kg przy 166 cm wzrostu.
Zmieniłam garderobę na mniejszą i już nie wyglądam szczudłowato. :mrgreen:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: śr sie 21, 2013 12:04 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 8:51 pm
Posty: 6234
Lokalizacja: ZG
Dzięki Łobuz :)

Super, że biegasz, ja sportów póki co żadnych nie uprawiam, ale jak dojdę do swojej wagi upragnionej, to ćwiczenia jakieś wprowadzę do życia, na pewno :)

Ja mam 164 cm wzrostu i ważąc 51 kg czułam się super, teraz jak do 55 kg dojdę, to będzie już super :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sie 21, 2013 5:03 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 27, 2010 5:11 am
Posty: 7910
Lokalizacja: WLKP
Anula przy 55 kg (dłuższy czas mi się utrzymywały) też czułam się bardzo dobrze.
Ja z kolei ani myślę stosować diety! :lol: Nie dla mnie takie katowanie się, uważam jedzenie za jedną z największych przyjemności w życiu.
A o jakich ćwiczeniach myślisz w przyszłości?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn wrz 16, 2013 8:26 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 8:51 pm
Posty: 6234
Lokalizacja: ZG
Hej

Nie mam pojęcia właśnie jakie ćwiczenia byłyby fajne, na pewno takie, które nie wymagają większego wysiłku ode mnie, bo nie chciałabym się zniechęcić już na samym początku - chciałabym żeby sprawiały mi przyjemność raczej ;)

Mój obecny wynik : -19,2 kg :) Nie ukrywam, że końcówka jest najtrudniejsza, zdarzają mi się grzeszki :oops: Do zrzucenia zostało mi 5,2 kg ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr wrz 18, 2013 4:59 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 27, 2010 5:11 am
Posty: 7910
Lokalizacja: WLKP
Anula jestem pełna podziwu, bo osiągnęłaś spektakularny wynik! Masz rację, że "końcówka" jest najcięższa do zrzucenia, u mnie było tak samo. :wink: I co? Jakie ćwiczonka wymyśliłaś?

Ja już wróciłam do pracy, biegam tylko w soboty lub niedziele, chociaż w ostatni weekend musiałam sobie darować - byłam przeziębiona i gdybym mimo to pobiegła - rozchorowałabym się na dobre (kiedyś już zrobiłam taki eksperyment...).

Pojutrze wybieram się na basen.
Niestety brzucha nie ćwiczę od wakacji - nie potrafię znaleźć czasu i się zmobilizować.
Chyba pogadam z mężem, tak we dwoje to zawsze więcej motywacji i zachęty do treningu...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr lis 20, 2013 9:14 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 08, 2008 9:18 am
Posty: 1381
Lokalizacja: Lubin
Hej kobitki

Czy już żadna się nie odchudza :?: Potrzebne mi jest wsparcie,bo mam troche do zrzucenia :? po poprzedniej ciąży też tutaj pisałam, wtedy udało mi się zrzucić cały bagaż i ważyłam mniej niż przed ciążą. Mam nadzieje, że teraz też tak będzie :)

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn gru 23, 2013 7:12 pm 

Rejestracja: śr gru 18, 2013 10:24 am
Posty: 20
powodzenia dziewczyny, ja też bede walczyc z kilogramami po ciązy :(


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn sty 13, 2014 9:23 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 6:39 pm
Posty: 11870
Lokalizacja: Liban k/Poznania ;)
Dołączę do waszego grona z zamiarem zrzucenia przynajmniej 8kg. Byłabym w siódmym niebie, gdyby się udało. Póki co 2x w tygodniu pilates plus jeden dzień jeszcze nie wiem czego (bo nie mogę znaleźć czegoś, co mi nie pogłębi moich problemów poporodowych). Już wiem, że indoor cycling nie jest dla mnie, bo za bardzo mnie obciąża, za tydzień idę na jazdę konną i jeśli nic się nie będzie działo niepokojącego to chyba na tych trzech dniach poprzestanę.
Czy możecie polecić coś na brzuch, byle nie A6W bo mi odcinek lędźwiowy wysiada po tym?
Na dzień dobry 68 kg, 170 cm wzrostu.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 15, 2014 5:03 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 17, 2012 3:41 pm
Posty: 1923
Lokalizacja: Śląsk
O to ja też dołączę, Nosferatu możemy się wspierać ;)
Waga 60kg przy wzroście 172cm, ale chcę zrzucić tylko 4kg. Bardziej mi zależy na wymodelowaniu obwisłego brzucha. Zacznę Skalpel Chodakowskiej, nic innego nie przychodzi mi do głowy.
A ty ćwiczysz pilates w domu z płyty czy gdzieś chodzisz?

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: śr sty 15, 2014 9:13 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 6:39 pm
Posty: 11870
Lokalizacja: Liban k/Poznania ;)
Agaciaz ćwiczę w klubach fitnes. Jakoś boję się sama póki co. Skalpel też chciałam ale zawsze brakuje mi te pół godziny wieczorami, zwyczajnie chce mi się spać a Julo zasypia dopiero po 21.
Zmierzyłam się w pasie i udach i po prostu wstyd, no ale będę nad tym pracować. Dzisiaj 5 posiłków, same dietetyczne, mam nadzieję, że się przyzwyczaję.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 16, 2014 9:49 am 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 17, 2012 3:41 pm
Posty: 1923
Lokalizacja: Śląsk
Ja diety nie mam, ale obwód mojego pasa to aż wstyd. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wieczorem nie ma szans żebym ćwiczyłą, tak samo Ala zasypia bardzo późno, ale w dzień kto wie.

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: czw sty 16, 2014 10:57 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 16, 2014 10:42 pm
Posty: 3
agaciaz potrzebujesz diety! :) Patrz ilu jest mężczyzn na budowach z mięśniami pod tkanką tłuszczową. Ćwiczenia, zwłaszcza siłowe dają drobne efekty jeśli chodzi o spalanie tłuszczu (lepiej z aerobowymi typu bieganie, basen czy z treningiem interwałowym), ale przede wszystkim mniej jedzenia, mniej węglowodanów na noc i ograniczenie cukru :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt sty 17, 2014 9:25 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 6:39 pm
Posty: 11870
Lokalizacja: Liban k/Poznania ;)
Nie wydaje mi się, żeby mniej jedzenia pomogło, raczej zdrowiej i częściej ale nie typowe głodówki. Chyba o tym myślałaś :)
Póki co przestawiam się na te 5 posiłków, nie jestem głodna ale męczy mnie chęć zjedzenia czegoś :(

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pt sty 17, 2014 10:05 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 27, 2010 5:11 am
Posty: 7910
Lokalizacja: WLKP
Witajcie kobietki.
Ja już pisałam, lekki truchcik dobry na wszystko. Typowy trening aerobowy. Przy treningach statycznych (siłowych) efekty najczęściej są znikome. Nie takie, jakich byśmy chciały. To, co piszę, znam z doświadczenia, nie z czasopism. :wink: Sport uprawiam od zawsze.

Po ciąży zrzuciłam z brzucha, z rąk, pozbyłam się całkowicie cellulitu, wałeczki pod łopatkami zniknęły, tak samo schabiki na biodrach - biegając.
Wiem, że hasło "bieganie" brzmi strasznie, szczerze - sama nigdy tego nie lubiłam... Męczyłam się po 3 minutach i dostawałam zadyszki. Już wiem, co robiłam źle. :wink:

Trzeba ograniczyć tempo. Trening musi trwać min. 40-45 minut. Jeśli się zmęczymy - zwalniamy do tego stopnia, że równie dobrze mogłybyśmy maszerować. Jak najbardziej można truchtać i maszerować na zmianę - byleby nie przestawać w trakcie treningu. Tempo naszego truchtu może być grzesznie i ślimaczo powolne! Polecam 2 treningi w tygodniu.

Do tego brzuszki na wzmocnienie brzucha.
Najlepiej robić serie w ciągu całego dnia. Za jednym razem ciężko wykonać odpowiednią ilość ćwiczeń - choćby z powodu braku czasu. Ale można zrobić sobie 10 lub 20 brzuszków - i pójść wywiesić pranie, lub zrobić część obiadu. Potem kolejna seria - i karmienie dzidzi.

Pamiętajcie tylko, że jesteście jeszcze na razie dość "świeżo" po porodach...
Zaczynajcie trenować spokojnie, nie przemęczcie organizmu. Niech się stopniowo przyzwyczai do dodatkowego wysiłku.

Ja na razie zostałam przy basenie, dziś zrobiłam 34 długości.
Brzuszki i bieganie na razie u mnie odpadają... :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: sob sty 18, 2014 1:43 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 6:39 pm
Posty: 11870
Lokalizacja: Liban k/Poznania ;)
Ja polecam pilates, jak na początek po porodzie to jest idealny. Nie za mocno ale troszkę męczy, rozgrzewa i rozciąga. Jest super.
Łobuz dzięki za rady, ale musiałabym biegać w domu albo z wózkiem. Nie wiem jak, chyba że spacery z wózkiem też dają radę, a to mi się udaje codziennie, może nie w takim tempie jak bieganie.
Matko uciekam bo straciłam wątek przez dziecko.

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz sty 19, 2014 9:15 pm 
1 żółta kartka
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 17, 2012 3:41 pm
Posty: 1923
Lokalizacja: Śląsk
Gosia nie obżeram się, i tak jem niewiele, więc diety nie potrzebuję. Potrzebuję ujędrnić ciało i wyrzeźbić, a tłuściochem nie jestem. ;) Co do mężczyzn na budowach to- nie przyglądam się :P: ale pozostali albo mają tkankę tłuszczową albo mięśnie. To łatwo odróżnić. A co do kobiet to mają inną budowę ciała, zbyt muskularne też mi się nie podobają.

_________________
ObrazekObrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: ndz lut 02, 2014 7:02 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 31, 2010 8:51 pm
Posty: 6234
Lokalizacja: ZG
Hej

Ja dalej na dietce ;) od kwietni 2013 zrzuciłam 25 kg :) Jestem już na fazie III :) Obecnie ważę 54,8 kg :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: pn lut 03, 2014 9:01 am 

Rejestracja: pn sty 20, 2014 11:48 pm
Posty: 57
Lokalizacja: Kraków
Witam.
Ja mam pytanie do Anula99 czy twoja dieta cud to tajemnica czy raczej nie i jestes w stanie opisac mi swoje menu abym i ja mogla tak duzo schudnac,potrzebuje do wiosny zrzucic kolo 18kilo. Z gory dziekuje :)

_________________
Obrazek

Obrazek

Alcia ma juz 16 zębalów
Zuzul ma juz 14 zębalów


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: wt lut 11, 2014 5:29 pm 

Rejestracja: wt lut 11, 2014 5:19 pm
Posty: 4
podbijam :P


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

Post: pt lut 14, 2014 12:51 pm 

Rejestracja: pn gru 24, 2012 1:42 pm
Posty: 11
Lokalizacja: Zielona Góra
To może jeszcze zobaczcie sobie aplikację od Hellozdrowie na smartfony. Moim zdaniem to idealny motowator do ćwiczeń czy zdrowego żywienia. Wybiera się tam różne wyzwania, np. zrobienie 50 brzuszków i albo się je wykona albo nie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4507 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226  Następna

Forum ciąża

» Zdrowie Kobiety » Uroda

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies