Dzisiaj jest ndz lis 19, 2017 2:12 pm


Forum ciąża

» Forum ogólne » Wszyscy o wszystkim

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: REGULAMIN FORUM
Post: pt lip 01, 2005 6:07 am 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
1. Administracja forum udostępnia bezpłatnie wszystkim zarejestrowanym użytkownikom forum miejsce wymiany informacji, idei i opinii pod warunkiem respektowania postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Zabrania się publikować i rozpowszechniać na forum treści komercyjnych (np. reklam, komunikatów PR i linków reklamowych). Moderatorzy mają prawo do subiektywnej i nie podlegającej dyskusji oceny postów i linków oraz ich usuwania. Wszelkie formy spamu będą bezwzględnie eliminowane.

3. Zabrania się wielokrotnego publikowania powtarzających się wątków w tych samych lub różnych działach.

4. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na forum nie mogą:
- wzywać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagować przemocy,
- zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad Netykiety,
- naruszać praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw podmiotowych jakichkolwiek osób trzecich ani zachęcać do zakupu lub korzystania z nielegalnego oprogramowania,
- zawierać wirusów ani jakichkolwiek innych rozwiązań destrukcyjnych,

5. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników powinny być zgodne z zasadami etykiety forum. Jej rażące lub notoryczne nieprzestrzeganie będzie traktowane, jako łamanie zasad Regulaminu.

6. Administracja forum nie odpowiada za treść wypowiedzi publikowanych na forum.

7. Każdy z Użytkowników ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec administracji forum i osób trzecich za zamieszczenie na forum wypowiedzi naruszającej warunki określone w niniejszym regulaminie.

8. Administracja forum zastrzega sobie prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania z forum wypowiedzi, które nie spełniają warunków określonych w regulaminie.

9. Administracja forum zastrzega sobie również prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez Niego podczas rejestracji na żądanie uprawnionego organu jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte postępowanie karne lub cywilne mające jakikolwiek związek z aktywnością Użytkownika na forum.

10. Opublikowanie wypowiedzi na forum jest tożsame z wyrażeniem przez Użytkownika zgody na opublikowanie jej i zrzeczeniem się wszelkich praw do tej wypowiedzi.

11. Administracja nie usuwa kont ani postów użytkowników. Na życzenie użytkownika administracja może dezaktywować/zablokować konto.

12. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zablokowywania dostępu do forum Użytkownikom, którzy naruszać będą postanowienia niniejszego Regulaminu.

13. Osobom zbanowanym zabrania się ponownego zakładania konta na forum bez zgody administracji.

14. Zabrania się zakładania więcej niż jednego konta na forum.

15. Ze względu na ograniczoną możliwość całościowej oceny sytuacji medycznej drogą internetową, porady udzielane na forum przez lekarzy i użytkowników nie mogą zastępować lub ograniczać bezpośrednich kontaktów pomiędzy pacjentem a lekarzem.

16. Administracja forum zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania forum oraz udzielania pomocy Użytkownikom w rozwiązywaniu problemów dotyczących jego funkcjonowania. Administracja forum może czasowo zawiesić działalność forum bez podawania przyczyn takiego działania.

17. Zarejestrowani użytkownicy wyrażają zgodę na otrzymywanie e-maili informacyjnych i reklamowych sygnowanych przez forum i jego partnerów.

18. Uczestnicy forum zobowiązani są do stosowania się do rad i zaleceń administratorów i moderatorów.
Wielkość obrazka umieszczonego jako avatar nie powinna przekraczać 150 x 150px. Łączna wielkość (suma wysokości zdjęć i tekstów) umieszczonych w stopce nie powinna przekraczać 750 x 300 px (szer. x wys.)

19. Dopuszczalne jest publikowanie linków do aukcji charytatywnych. Linki takie mogą być zamieszczane tylko przez moderatorów (np. na prośbę osoby zarejestrowanej na forum). Do moderatorów należy weryfikacja aby pieniądze trafiły na odpowiedni cel. Linki mogą być umieszczane tylko w odpowiednim wątku w dziale "Prośby o pomoc" (w wątku na którym prowadzi się dyskusję na temat osoby do której pomoc ma trafić). Nie jest dopuszczalne spamowanie linkami na PW i innych działach forum.

20. Osoby, które chcą przeprowadzić ankietę do pracy naukowej z udziałem użytkowniczek forum, proszone są o kontakt z administratorem celem uzyskania zgody na zamieszczenie odpowiedniego ogłoszenia. W zgłoszeniu powinny postać podane informacje o sposobie i zakresie badania, temacie pracy, autorze i jego dalszym wykorzystaniu. Posty z prośbami o wypełnienie ankiet czy wzięciu udziału w badaniach, opublikowane bez uprzedniej zgody administratora, będą kasowane.

21. Forum wyposażone jest w filtr antyspamowy, który może automatycznie usuwać posty, PW i blokować konta oraz w automat banujący autorów niechcianych PW (w każdym PW dostępny jest przycisk 'Raportuj spam', kliknięcie tego przycisku przez odbiorcę PW powoduje dodanie autorowi jednego punktu, po zgromadzeniu 3 punktów, konto jest automatycznie blokowane oraz jest oznaczane jako 'autoban-pw'). Rozwiązanie takie zostało zaakceptowane przez 97% osób biorących udział w dyskusji i głosowaniu. Ranga 'autoban-pw' jest nadawana przez użytkowników forum a nie przez administrację forum.

22. Administracja forum zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na tej stronie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pt mar 09, 2007 8:29 pm 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
Poniżej można znaleźć interpretacje regulaminu i odpowiedzi na często zadawane pytania.


Informuję, że na forum został wprowadzony system ostrzeżeń dla użytkowników którzy nie przestrzegają regulaminu.
- 1 żółta kartka,
- 2 zółta kartka,
- kwarantanna - czasowa blokada konta (7-30dni)
- kartka czerwona - oznaczająca blokadę konta,

Wnioski o ukaranie kogoś lub zdjęcie kary można przesyłać na PW do administratorów. Każde ostrzeżenie może zostać wycofane.


UWAGA: linki to konkursów typu: 'kliknij na zdjęcie mojego dziecka to może coś wygram' są traktowane jako reklama.
dlaczego? pomyśl po co są zamieszczane.


Ostatnio zmieniony ndz sie 22, 2010 8:00 pm przez AMA, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 9:33 pm 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
Pozwolę sobie przypomnieć, że na forum nie jest tolerowany handel (poza działem 'Bazarek', który kieruje się własnym regulaminem), ukryta reklama, ogłaszanie się itp. Jeśli to do Ciebie nie trafia musisz liczyć się z tym, że Twoje konto zostanie zablokowane bez ostrzeżenia. Zakaz ten dotyczy również PW. Administracja forum ma dość skarg użytkowników, którzy są atakowani natarczymi ogłoszeniami sprzedaży.


Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 7:47 pm przez AMA, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt mar 24, 2009 12:14 pm 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
Ze względów wydajności forum systematycznie będą wprowadzane następujące zmiany:

- konta nieaktywne/nieużywane będą blokowane/kasowane
- tematy tasiemce :) które mają bardzo dużo stron będę dzielone na mniejsze
- tematy opuszczone w których nikt nie pisze będą zamykane/usuwane z forum


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 2:07 pm 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
Ponieważ temat zdjęć okresowo wraca przypominamy:
- na serwerze forum nie są przechowywany żadne zdjęcia,
- jeśli decydujesz się na wklejać na forum link do zdjęć, opublikowanych na innym serwerze to rób to rozważnie,
- nie linkuj do zdjęć nagich dzieci,
- jeśli chcesz aby zdjęcie do którego umieściłaś(eś) link w poście nie ukazywało się to skasuj to zdjęcie z serwera na który zostało wgrane,

Nie kasujemy postów ani kont uzytkowników. Na prośbę użytkownika konto może zostać zablokowane.
Niektóre działy forum są ukryte prze osobami niezarejestrowanymi. Nie przewidujemy dodatkowych zmian w tym zakresie.
Osoby, które założą więcej niż jedno konto na forum mogą liczyć na to, że wszystkie ich konta zostaną zablokowane.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sie 26, 2009 9:44 pm 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
Na forum działa kilka automatycznych skryptów, które m.in. chronią przez spamem. Jeśli Twoje konto zostało przypadkiem zdeaktywowane napisz mail do administratora. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidulanie.
Kontakt z adminem: ------ ama (małpeczka) e-mama.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2010 4:24 pm 
All Mighty Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 16, 2005 6:43 pm
Posty: 3601
Od dnia 25/10/2010 uruchamiamiy możliwość tworzeniach forów prywatnych, poniżej szczególne zasady jakie obowiązują w tych działach:
1. W Grupach Zamkniętych obowiązuje Regulamin Forum.
2. Wniosek o utworzenie Grupy Zamkniętej (wraz z uzasadnieniem) mogą składać wątki z działu Mamy z Dziećmi do koordynatora grup (AMA) przez PW.
3. Przy rozpatrywaniu wniosków o utworzenie Grup Zamkniętych będą brane pod uwagę m.in. liczebność wątku, jego aktywność oraz czas istnienia wątku na forum.
4. Od momentu utworzenia Grupy Zamkniętej powstaje nowy wątek (jeden), który będzie zlokalizowany wśród forów prywatnych, zaś dotychczas uczęszczany pozostaje otwarty na forum ogólnym.
5. Każda Grupa wybiera spośród swojego grona Lidera, który kontaktuje się z Administracją, reprezentuje Grupę.
6. Członkowie Grupy Zamkniętej zobowiązują się do kontynuowania swej aktywności na forum otwartym.
7. O zaproszeniu nowej osoby decydują członkowie grupy. Analogicznie o wykluczeniu osoby z Grupy decydują członkowie tejże grupy.
8. Opiekę nad Grupami Zamkniętymi sprawuje Administracja Forum, Moderatorzy i Junior Moderatorzy.

_________________
In the silence of your room
In the darkness of your dreams


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: czw lut 03, 2011 7:56 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 02, 2007 9:40 pm
Posty: 17740
Lokalizacja: Warszawa
Rangi społeczne występujące na forum:

Przyjaciel forum - rangę tę otrzymują osoby pomocne, wyróżniające się, biorące czynny udział w życiu forum.

Dobre serce - tę rangę otrzymały forowiczki, które wzięły udział w zbieraniu kolekcji figurek na aukcję dla WOŚP.

Redaktor Gazety - ranga zarezerwowana dla osób, które biorą udział w tworzeniu gazetki Skarb Matki.

TROLL - wyróżnienie negatywne, osoba wykluczona z forum.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Forum ciąża

» Forum ogólne » Wszyscy o wszystkim

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies