Dzisiaj jest śr wrz 19, 2018 2:28 pm


Forum ciąża

» Wszystko o dzieciach » Propozycje imion dla maluszka

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2011 12:11 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 11:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
AniaBK pisze:
polskie dzieci...: karim, samir, allan, kevin. snobizm- wolę tomka, piotrka...
dziwczynka...emilka..zdecydowanie NIE! Justyna- nie koniecznie :wink:


nie rozumiem...stwierdzenia...SNOBIZM....do czego sie to odnosi???
Ja mam synka Alanka i snobistyczna nie jestem.....wiec bardzo prosze o uargumentowanie,bo nie które dziewczyny mogą sie poczuc urażone wiec...prosciej i milej by było napisac ze nie podobaja ci sie te imiona niz odrazu w taki sposób....

malgora sliczna historia......... :D az gesia skóra wyszła...... :o

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2011 12:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 03, 2010 6:46 pm
Posty: 2668
Lokalizacja: Wrocław,Southampton UK
Ja uwazam ze Emilka sliczne imie:)

e-misia hehehe mnie sie Aurelia kojarzy (bez obrazy dziewczyny)z taka pannica co wysoko glowe nosi i taka slamazara troche :shock: :P :P :P

a ja nie mam pojecia jak dziecko nazwe mam tak jak enja kompletnie zadne mi sie nie podoba Micha jedynie bo tak moj maz na imie:) hehehe a dla dziewczynki kazde jakies takie nijakie :twisted: :twisted: :twisted:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2011 6:23 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
ja znowu mam dla dziewczynki - Gabriela a dla chlopca sama nie wiem , juzmi sie zadne nie podoba ajak siepodoba to ktos z rodziny tak ma :/

a z tych co mi sie nie podobaja najbardziej
Hermenegilda
Kalpurmia
Gryzelda
Kleofas
Zygfryd
Gerwazy

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2011 7:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 11:38 am
Posty: 9136
Lokalizacja: UK
Kalpurmia :shock: :heh:

_________________
Obrazek
Obrazek
[*]7tc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn sty 17, 2011 7:24 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
noooo.... kosmos, moja kolezanka miala tak na drugie , na pierwsze Anna :P

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt sty 18, 2011 9:21 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 11:38 am
Posty: 9136
Lokalizacja: UK
Samboja

_________________
Obrazek
Obrazek
[*]7tc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt sty 18, 2011 9:37 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
no slicznie :mrgreen:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 19, 2011 12:03 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 13, 2007 8:43 pm
Posty: 1981
Lokalizacja: Warszawa
Megatron :roll:

A tu cała historia: http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,895 ... atron.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 19, 2011 4:52 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 11:31 am
Posty: 7621
Lokalizacja: Wielkopolska
Belezebub,Gotard,Odo,Mił,Żyraf,Ziemiosław :shock: :siu:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 19, 2011 7:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 07, 2007 1:30 pm
Posty: 5893
Lokalizacja: Lublin
nie lubie dagmara, żaneta eliwira.bardzo nie kobiece imiona

_________________
Obrazek
Jestem tu i żyję, żyję i oddycham.
Jesteś mym powietrzem a ja ogniem na wietrze,
Który pali się dla Ciebie coraz mocniej i mocniej.
Ja nigdy nie zgasnę jak oddech mi dasz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr sty 19, 2011 8:22 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 11:38 am
Posty: 9136
Lokalizacja: UK
Gosia1423 pisze:


:shock: :shock: :shock: fani transformersow :shock:
Uwielbiam ten film ale bez przesady :roll:

_________________
Obrazek
Obrazek
[*]7tc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw sty 20, 2011 1:47 pm 

Rejestracja: pn gru 07, 2009 8:33 pm
Posty: 2681
Jakaś masakra ten Megatron...

To tak jak Nikon Doroty Gawryluk ciekawe jak teraz da drugiemu haha Lumix?? :lol: A może Panasonic?? 8)

Ja w DD TVN słyszałam Solidariusz :P


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz sty 23, 2011 3:41 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2010 3:06 pm
Posty: 8320
Lokalizacja: PL
Bożydar... ( w sumie ładnie - dar od Boga :D )
Felicyta...
Atanazy...
Saturnin...
Gorzysław...
Sabin...
Agaton...
Sambor...
Gaudencjusz...
Anatolia...
Gniewomierz...
Fortunat...
Bonawentura...
Zbyszesława...
Ludomierz...
Dezydery...
Hortensjusz...
Epifaniusz...
Heloiza...

wymiekłam...
:lol2: :aa: :heh: :heh: :heh:

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz lut 06, 2011 11:36 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:38 pm
Posty: 1679
Lokalizacja: USA
Moje typy na nie to Wiktoria i Weronika, nie wiem dlaczego tak nie znosze tych imoin.
A moj syn to Brian, widze, ze niezbyt lubiane imie w Polsce :wink: No ale my nie mieszkamy w Polsce, wiec nie ma problemu.

_________________
Obrazek

Obrazek
2 Aniołki, za ktorymi bardzo tesknie [*][*]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn lut 07, 2011 7:49 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 13, 2007 8:43 pm
Posty: 1981
Lokalizacja: Warszawa
Mi się podoba imię Brian, ale fakt w Polsce nie specjalnie jest przyjmowane...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn lut 07, 2011 10:28 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:38 pm
Posty: 1679
Lokalizacja: USA
Gosiu, dzieki :) My mieszkamy w Stanach, wiec imie jak najzupelniej normalne, ale jak jedziemy do Polski to faktycznie ludzie sie dziwnie patrza :D

_________________
Obrazek

Obrazek
2 Aniołki, za ktorymi bardzo tesknie [*][*]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 09, 2011 11:15 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 25, 2008 8:39 am
Posty: 2242
Lokalizacja: śląsk
Oleska22 pisze:
nie lubie dagmara, żaneta eliwira.bardzo nie kobiece imiona

:roll: czemu niekobiece?
nie podoba mi się wszystkie imiona, które po zdrobnieniu/skróceniu mają w sobie ś, ć, ź, itp. np. Adam piękne ale Adaś już mi nie pasi
nie wiem czemu
mój mąż to Grzegorz (Grześ) haha

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr lut 09, 2011 11:31 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 13, 2007 8:43 pm
Posty: 1981
Lokalizacja: Warszawa
kaktus pisze:
Gosiu, dzieki :) My mieszkamy w Stanach, wiec imie jak najzupelniej normalne, ale jak jedziemy do Polski to faktycznie ludzie sie dziwnie patrza :D


A gdyby synek miał typowo polskie imię to w Stanach by się dziwnie patrzyli, a raczej by nie wymówili :lol: Widzę, że Brian będzie miał młodsze rodzeństwo, macie już jakiś pomysł na imionko :?: Pozdr :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt lut 11, 2011 7:43 pm 

Rejestracja: pn kwie 28, 2008 6:02 pm
Posty: 1863
Lokalizacja: z domku
żona mojego kuzyna urodziła 2 tyg temu ...Gertrudę :(

nie powiem, żeby to piękne było, no ale to ich córka, nie moja :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 

 Tytuł:
Post: pn lut 14, 2011 12:06 am 
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 19, 2008 3:40 pm
Posty: 1446
W dzieciństwie miałam znajomą szarlotę, ale przy waszych propozycjach to ,,lajcik'' :wink:

_________________
Obrazek
My Little Angel flew to Heaven 07.10.07(*) (12tc)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Forum ciąża

» Wszystko o dzieciach » Propozycje imion dla maluszka

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Antykoncepcja - Bezpłodność - Planowanie ciąży - Objawy ciąży - Test ciążowy - Ciąża - Ciąża bliźniacza - Termin porodu - Objawy porodu - Poród - Laktacja - Niemowlę - Karmienie niemowląt - Macierzyństwo - Psychologia - Przepisy kulinarne - Uroda

Jeżeli podoba Ci się nasz serwis, poleć go innym. Wklej nasz button lub link na swojej stronie

Forum ciąża


Friends Pliki cookies